Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God fredagsmorgon alla XL-tjejer !!! Ny dag, nya utmaningar ! Men kom ihåg, vi kan om vi vill och det vill vi ju !! Ha en bra fredag ! Pepp,pepp
klart vi vill och kan kan man om man ger sig på att man ska =) idag ser ut att bli en härlig dag,tänkte ta en allevo smothie till frukost och sen gå på promenad innan det blir för varmt. ha en härlig dag och helg /Lena
Bra jobbat mymlan!!! 12 kg på 7 v Inte illa! Me like! Jag har idag varit ute och ätit med min kusin... Gott och alldeles för mycket .... Det blir omstart på måndag ... Har gäster som bor hos oss till på söndag så på måndag !!!! Enklast så ... Och nu tänker jag börja träna igen trots att min hosta inte gett sig ... Uppe i 3 månader med den nu ...blä...
God morgon tjejer ! Trist med din hosta bi-ka ! Låter som mycoplasma , den brukar sitta i länge, i så fall behöver du antibiotika. Jag har hostat några veckor, samtidigt ruinner ögon och näsa p.g.a. höga pollenhalter men hosta brukar jag inte göra av allergin så jag undrar om jag förkyld också.Har haft huvudvärk nu flera dagar i sträck vilket är jobbigt. Men , trots allt mår jag bättre psykiskt nu när jag har fått kontroll på min vikt och går neråt varje vecka. Ha en bra lördag ! Pepp,pepp
Hallå, hallå ! Här ekar det !! Har alla XL-tjejer försvunnit ??? Ha en bra söndag ! Pepp.pepp
morning morning vi är här men själv.gömmer jag mig lite i bakgrunden idag usch ätit för mycket igen och i morgon bitti startar jag med att ta tjuren i hornen och hålla kvar .ska vara men i en 21 dagars sockerutmaning och klara helt sockerfri på bloggen från sockerbotten till hälsotoppen
Hej. Mitt namn är Jessica och XL tjej som med hela familjen nu börjar med LCHF, min man är också XL , samt min 10år dotter Dam xl, med en längd på 158,5. Vår son på 5 är nästan underviktig. Kommer inte att vara lätt men nu när både jag och min man är på G så kommer väll det att lyckas. sant av att känna stöd i att det fins andra där ute som kämpar på med samma problem.
Hej jag heter Danni, verkar trelig tråd den här, kommer gärna med jag ochså, :-)
Nej då vi har inte försvunnit från tråden. Bara varit ute och motionerat både folk och fä. Långprommis i morse med hundarna alla 3 och sedan spårning med 1 och lydnad med en. Nu dags för lunch. Ha det bäst allesammans. Och det är klart Jessica att om hela familjen börjar med LCHF skall du se att det blir lättare. Lycka till.
Välkomna jestony och Danni ! Det blir säkert jättebra när ni kan stötta varandra där hemma jestony, min sambo åt gärna min LCHF mat när jag höll på med den dieten men han åt dessutom ris, pasta och bröd, vilket resulterade i att han gick upp i vikt. Mindre bra eftersom han också borde gå ner i vikt. Häng gärna med i vår tråd, här behöver vi alla peppning. Lycka till Lena ! Fr.o.m. i morgon gäller det !!! Pepp,pepp Nu ska jag åka och cirkelträna + fylla på mitt förråd av ersättningsmål !