Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God morgon tjejer, var ni nu har tagit vägen ! Semester idag, skönt, har massor att göra.Återkommer efter vägningen, Ha en bra dag !! Pepp,pepp
Godmorgon! Vi är nog kvar, men ibland får man ha en liten paus en dag. Igår var det en sådan dag. Har så mycket att göra så mitt huvud sprängde bara jag tänkte på det. Hoppas dagen blir bättre och att det blir lite varmare. Ha en bra dag o pepp på er.
låter härligt med gotland där är ju så fint
Halllooooo!! Jo då vi är här... men ändå inte. ;) Igår hade jag också en "mita0822" dag. 08:00 På jobbet, 12:00 träna på lunchen, 13:30 smita ifrån jobbet hämta dotter på skolan, jobba klart, 15:00 klippning av mor och dotter, 16:15 hem snabbt, igång med mat till fotbollskillarna, 17:30 missade en lgh-visning jag tänkt gå på för äldsta grabbens räkning, 18:30 iväg på lovat deltagade på Alpnaering party, handlade givetvis lite också ;) 21:00 kraschade sedan i soffan!! Idag är det lugnare... Men tröttmössan är långt neddragen! Dagen erbjuder lunchträning på Curves och en plocksallad från ICA Maxi, dom har börjat med en helt fantastiskt "plocka-själv" salladsdisk... Vädret är mulet och kallt. Saknar SOL och VÄRME! Anne-Lié kräva sådana tillbehör för att fungera 100!! Kram till ER och kom ihåg att ni KAN!!
Halloj tjejer ! Nu har jag cirkeltränat + vägt mig, -2 kg denna gång, så nu har jag på 9 veckor på Itrim gått ner 13,9 kg, tillsammans med det jag hade gått ner förut så har jag totalt gått ner 21,3 kg sedan i sept. förra året. Det känns helt otroligt. Jag kan om jag vill !!! Glad70 Vad är Alonearingparty ? Har aldrig hört talas om det . Jag hoppas ni håller igång tråden medan jag är bortrest, tror inte jag kommer ha tillgång till internet och om jag har det är täckningen urusel dit vi ska. Kör så det ryker tjejer !! Vi kan om och när vi vill !!
Härligt kämpat mymlan58!! Vad du är duktig!! Alpnaering säljer kryddor, hälsokost- och hudvårdsprodukter via "homepartys". Har handlat deras produkter i flera år nu och är jätte nöjd! Kryddorna sälj i jätteburkar och är jättedryga och välsmakande! Deras vitlökskrydda o tacokrydda för att inte nämna grönsaksbuljongen! Sen har dom även hälsokost, brukar köpa deras vassla när det är dags för storrensning av slaggprodukter... ;) http://www.alpnaering.se här kan du läsa vidare. Jag kan inget annat än rekommendera produkterna!! Ha en trevlig semester på Gotland! Är inte ett dugg avundsjuk... Nädå... Tjing!
Glaad70: Tråkigt att du hade en "mita0822 dag". Det är bättre idag, tack och lov. Mymlan: Trevlig resa, hälsa gotlänningarna. Jätterbra kämpat med vikten. Ha en trevlig kväll.
Åh idag är jag så stolt över mig själv! Joggade för första gången på gymmet. Visserligen bara 2,5 minuter men jag är så stolt! Senaste jag joggade i motionssyfte var väl 10 år sen! Nu ska jag ta mig en dusch och mysa ner mig i soffan och försöka få ner leendet så jag inte har kramp i morgon! Hoppas er dag har varit lika fantastisk som min!
God morgon tjejer !! Kämpa på nu !!! Massor av semesterpepp Mymlan
åhh vad ni är duktiga gratttis mymlan så härligt bra jobbat. jag tycker jag har skött mig jättebra med maten men igår hände det tyvärr igen det slank ner ca 2 mackor fast jag lovat usch och fy så dumt. tyvärr står vågen på samma som förra veckan men jag tror det har mycket med mensen att göra så det är väl bara att kämpa på. behöver nog få igång motionen också som jag tyvärr är dålig med igen nu kommer lång helg hoppas vi får sol och värme pepp nu alla /Lena