icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

XL-tjejernas pepptråd

Utmärkt medlem
906 inlägg
1 januari 2012 23:09

Omstart på XL-tjejernas pepptråd  150108

För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.

Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv  men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började  jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre  och förstås så  har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015  med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!

Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!

• Veteran
    2754 inlägg
    14 oktober 2012 09:25

hej alla blev lite dåligt med motion igår så idag ska det bli långpromenad hoppas bara det inte blir ösregn . pepp alla

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    15 oktober 2012 07:04

Här är min viktresa i bilder: http://www.matdagboken.se/?p=blogg&BloggID=15891325

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    15 oktober 2012 08:40

God morgon tjejer ! Ja det är måndagsmorgon.... och det regnar !! Har tittat på bilderna från din viktresa Annika ! Helt fantastiskt !! Det är därför vi kämpar och kämpar !! Och duktiga är vi allihopa ! Ha en bra dag !! Pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    15 oktober 2012 17:12

Tack mymlan!

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    15 oktober 2012 20:58

Nyss hemkommen från gymmet. Skönt när det är gjort, tråkigt under tiden. ;-)

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    16 oktober 2012 06:42

God morgon tjejer ! Fy sjutton vilket väder det var igår.Man hade inte lust med n¨gon längre promenad när det ösregnade, fick trots vädret ihop över 8000 steg så jag får vara nöjd med det. Hoppas vädret blir bättre idag !! Jag tycker det är kul att träna, jag har svårast att faktiskt komma iväg.Skönt när det är gjp ort är det förstås också, då känner man sig nöjd med sig själv. Ha en bra dag alla kämåat !! Pepp,pepp

• Veteran
    2754 inlägg
    16 oktober 2012 17:09

Hej alla duktiga kämpare förlåt att jag inte kunnat skriva Min mobil startar inte så nu lånar jag en för att skriva pepp nu alla

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    17 oktober 2012 07:07

God morgon alla kämpar ! Jag har saknar dig Lena !! Idag möte med arbetsgivare och FK- har sovit dåligt sedan strulet med mitt arbete förra veckan, har väl tyvärr tröstätit lite för mycket också .Jag hoppas ju på under 100- strecket imorgon men nu är jag tveksam om jag lyckas. Ha en bra dag alla duktiga ! Pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    17 oktober 2012 08:40

102,6kg nu. Jag längtar och längtar och längtar ännu mer efter att få se tvåsiffrigt på vågen! =)

• Mycket engagerad
    369 inlägg
    17 oktober 2012 16:17

annikaE ... kollade på din viktresa i bilder WOW vilken resa!! bra jobbat!! och nu är du nära tvåsiffrigt... har själv just passerat ... det är en skön känsla att vara under 100 igen... Ha en bra dag.