Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Åhh vad gullig du är mymlan har saknat er också ;-) Man känner sig lite naken utan internet och telefon peppp nu alla den här veckan känns lite kämpig
Hej igen ! Har haft möte med arbetsgivare o FK, jag vill gå upp och jobba 75% så nu vill arbetsgivaren att jag ska arbetsträna på 75% i 6 veckor för att se om jag orkar jobba så mycket och om jag fixar att jobba tidiga mornar, kvällar o helger .Om detta gör bra så ska jag få jobba 75% om inte så kan jag inte vara anställd eftersom de inte kan anpassa arbetstiderna enligt mina önskemål.Det är bara att hoppas att det går bra, jag har inte jobbat enligt schema sedan -90-talet. det är skönt med lediga vardagar dock så jag får väl se fram emot det. Ha en fortsatt bra dag !! Pepp,pepp Vägning för mig i morgon. Då ska jag komma ner på 2-siffrigt annars blir jag arg !! Har ynka 0,5 kg kvar. Men jag har tyvärr stressätit lite de senaste 2 veckorna.
Mymlan du fixar det * 2 !!! Både jobbet och den magiska under 100kg vallen...
God morgon tjejer !! Vilken lycka , fuskvägde mig inför dagens vägning på Itrrim - 99,5 det var säkert över 20 år sedan jag vägde så lite ( min yngsta fyller 20 i november) Har tagit ledigt idag, ska ned bilen till verkstad, krockade med en betongpelare i ett p-hus förra veckan, sen ska jag träna och väga mig. Men jag borde ju få 2.siffrigt då också . Ha en riktigt bra dag alla duktiga kämpar !!
GRATTIS GRATTIS mylan58. Underbart för dig med vikten och jobbet , håller tummarn för dig att du ska klara av jobbet.. Pepp o kram på er
Hallå igen ! Äntligen 2-siffrigt 99,2 idag på Itrim ! Det känns så bra ! Minus 34,7 sedan årsskiftet, helt otroligt. Ha en fotsatt bra dag !! Kan jag så kan ni !!!
Grattis mymlan vad härligt att komma på tvåsiffrigt verkligen bra jobbat pepp alla kämpar
Tjoho bra jobbat mymlan!!!
Makalöst bra jobbat mymlan! Grattis!! Själv firar jag att jag kan ha jeansen i stl 48 som jag köpte idag!!! Wohoo! Jag trodde att jag skulle få klämma in mig i dem med våld, men de satt inte det minsta tajt! *glädjetjut*
Tack bi_ka! Ja, det är härligt att snart vara tvåsiffrig!