Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God morgon kämpar ! Trist med förkylningar och sjukdomar som gör att man inte orkar kämpa på som vanligt dessvärre är det lätt att man tröstäter. .Jag har behandlat fotvårtor det senaste halvåret och i onsdags fick jag bort den sista men det blev ett sår precis under trampdynan så det känns som en nål när man trampar.Nu har det dessutom blivit en infektion Nu i helgen har sambon fått ta hunden och jag deppar för jag vill ju gå mina 10000 steg/ dag.I morgon måste jag ta hunden alla gånger så jag hoppas att det läker tills dess. Ha en bra dag !! Pepp,pepp
Hoppas foten funkar som den ska imorgon mymlan! Krya på lina! Skönt att du mår lite bättre nu! Jag har haft en rätt seg vecka. För lite motion. Hoppas på att veckan som kommer blir bättre. Elle vaddå hoppas, veckan som kommer SKA bli bättre på motionsfronten. Punkt slut. Och därmed basta! =) Pepp till er alla!
hej kämpar ingen motion men kämpar ändå med maten och lyckas hålla vikten när man har ont i halsen hoppas det går över men tyvärr känns det likadant pepp alla
Lyckades klämma ner mig 3hg förra veckan, hoppas att det fortsätter så. Knäet protesterar och jag vågar inte ens titta på crosstrainern, så sur man kan bli:( Hoppas din fot blir bra och att du kan gå ut med vovsingen, mymlan. Krya på er alla som är sjuka, förkylningarnas tid är här, detta är nog bara början. Pepp på er allihop!!
God morgon tjejer !! Bra jobbat mita ! Så va4r det måndagsmorgon igen. Idag nåste jag kunna gå med hunden, har inget annat att välja på.Hela helgen känns konstig eftersom jag varken kunnat gå mina steg eller tränat.Har dessutom ätit för mycket med tanke på att jag har rört mig så lite. I morgon ska dessutom bilen in 10 dagar för reparation så det blir svårt att ta sig både till jobb o träning.Får väl äta mindre, så gott det går.Har rustat upp min cykel ,idag ska jag köpa cykelhjälm.Håller tummarna för att slippa snö tills jag får min bil. Ha en bra dag och kämpa på !! Pepp,pepp
Äntligen har min platå släppt, -3kg på 3 dagar!!
wow härligt liljan86 konstigt det här med vikt och träning jag har inte kunnat träna nu sen i torsdags pga halsont och feber och när jag vägde mig så trodde jag knappt det var sant 1 kg mindre =) har väl inte ätit så mycket men nästan som jag brukar nyttigt och så men man får väl vara glad ändå att det inte är upp pepp nu alla
Heja, liljan, bra jobbat!
Ja, Lena, kroppen gör lite som den vill. Och det är ju alltid trevligt med såna överraskningar! =)
Härliga resultat både liljan och Lena !! Grattis !! Härligt när vågen visar neråt istället för platå eller uppåt ! Usch man ska inte vara så fixerad vid vad vågen visar egentligen för som sagt vikten varierar från dag till dag. Jag försöker låta bli att väga mig så ofta, max 1 gång/ vecka. Pepp.pepp alla duktiga kämpar !!!