Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
101,6kg idag. Totalt minus 47,5kg. Nu hoppas jag att tvåsiffrigt dyker upp inom 2 veckor! :-) Välkommen i gänget kyrelli! Du fixar det!
God morgon tjejer ! Idag jobbar jag 14-21.30- gillar kvällspass bättre än morgonpass. Bra jobbat Annika snart är du d`är , på 2-siffrigt , det är en lyckokänsla när man är där och det fixar du lätt !! Kämpa på alla duktiga tjejer och glöm inte bort att prioritera er själva !! För det är vi värda.
Tack mymlan!
hej tjejer tack mymlan ,men tyvärr frestar det på med fest så nu gäller det att kämpa på igen så man inte går upp . pepp alla
hallå igen ! Ingen risk att man åter för mycket när man jobbar.Hade som tur var en Itrimbar i fickan, det var det enda jag fick i mig förutom en kopp kaffe och vatten under mitt 8-timmarspass. Mitt Itrimmellanmål fick jag ge till kollegan som jobbat dag som inte hade hunnit ätit någon lunch, det är jobbigt att koppla 3 enheter ( 78 boende, de flesta dementa, några psyk och några korttidsvård) kvällar och heöger,Det räcker med att något händer på en enhet , då hinner man inte med alla måsten. Nu är det sängen som väntar, har precis ätit ett mellanmål.Börjar 07 i morgonbitti å nu måste jag sova. Snark,snark
Låter kämpigt mymlan har du jobbat på natten förut Pepp pepp
hallå tjejer !! Äntligen hemma efter 4 intensiva jobbdagar, jag har inte jobbat natt utan fredag kväll 14-21.30 lördag dag 7-15, söndag kväll och måndag dag.Helt slut !! Om drygt en timme ska jag träffa gamla kollegor på en resturang i närheten så idag hinner jag inte träna men jag har cyklat till o från jobbet och lär väl ta 2 promenader med hunden också.Får träna imorgon för då är jag ledig !! Ha en fortsatt bra dag ! pepp,pepp alla kämpar !
Skönt att du får vara ledig och vila upp dig imorgon peppkram
Tack Lena !! Det behövs, är helt slut !! Har ätit kycklingwok med cashewnötter, gott ! Avstod från friterad banan som mina kollegor åt till efterrätt, nöjde mig med en kopp kaffe. Nu är det sovdags !!
God morgon tjejer ! Skönt att vara ledig dag, men jag har tyvärr alltför många saker jag måste göra idag och allt är lite mer tidskrävande och besvärligt när man inte har bil och när det regnar, Jag hoppas min bil blir klar snart !! Ha en bra dag tjejer !! Kämpa på !! Pepp,pepp