Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Tråkigt mymlan inte kul att vara utan bil när man behöver den för att fixa grejer. Hoppas du ändå får en bra dag pepp alla
Jag är så glad:) har vänt så nu går jag ner o inte upp. Fick ny medicin och det tyckte inte min kropp om :( gick upp två kilo bara på en vecka. Har tre kvällar på rad så man kan ligga o dra sig på morgonen..... Mmmmm skönt. Pepp o kram på er alla
Härligt Lina ! Skulle också vilja slippa gå upp på morgonen men har man hund så är man så illa tvungen.Har vilat hela eftermiddagen. är fortfarande trött !! Ha en fortsatt bra dag ! Pepp,pepp
Hej! Ett tag sedan jag var här ... oj vad duktiga ni varit tjejer... jag har inte följt min diet och kommer att ha omstart till nästa vecka ... behövvver helgen till att baka morgonbröd mm Kör hårt ... jag kommer efter!! =)
God morgon tjejer ! Tjuvvägde mig idag och såg att jag gått upp ca 1 kg.Jag har ätit fler stoppande mediciner som samlar vätska i kroppen som biverkan , så idag när jag är ledig får jag hoppa över dessa mediciner.Min mage har reagerat på nya arbetstider och jag har ätit mindre regelbundet så det kan vara orsaken, tycker inte att jhag ätit mer, snarare mindre,Tror inte att jag väger mig i morgon på Itrim. Fötter , fingrar och ben känns som stockar p.g.a. vätskeökningen, inte bra alls ! Men ni andra, ha en bra dag och kämpa på !! Vi kan när vi vill !! Pepp,pepp
tråkigt mymlan hoppas det går över inte kul när kroppen samlar på sig idag stod vågen på -20 kg igen eller tom 20,3 kg minus så nu har helgens galej jämnat ut sig igen skönt har tom börjat att jogga lite vilket jag aldrig någonsin gjort förut eller klarat nu är det bara 5-6 minuter utan att stanna men det är ju alltid en början =) ha en superbra dag pepp alla
God förmiddag kämpar ! Min dator är helkass och det är också min mage. Har precis pratat med min handläggare på FK eftersom jag känner att jag inte klarar av att börja arbetsträna kl. 07 på morgonen, min mage säger nej !! Hon ska se vad hjon kan göra.Tanken med arbetsträning är ju att man ska testa hur det känns och att man ska kunna gå hem om det inte fungerar men eftersom min chef kräver att jag stämplar in och ut känns det jobbigt.Tyvärr har jag tröstätit lite sista dygnet eftersom jag mår dåligt så genast + på vågen, inte kul.Jag kan inte åka och väga mig eller träna idag, har ingen bil ännu och min mage är för orolig. Får försöka skärpa mig, det är ingen tröst att äta mackor, det kommer bara surt efter ! Pepp ,pepp
Låter inte bra mymlan fortsätt kämpa jag vet att du kan jag hade också tråk i magen igår tål visst inte lactos längre kan ju vara det i måltidsersättningar så kan ju vara det i ditt fall också? Hoppas du mår bättre snart peppkram
Hej, hej gissa vem som e tillbaka i spåret? Efter min operation av foten så brakade vågen uppåt igen... men nu är jag igång igen. Startade med en grupp på sportlife, jätte bra! Har lyckats gå ner 8,7 kg från den 4 oktober =)) och nu ska jag lägga till en hälsotallrik.. har kört pulver i 4 veckor och jag beundrar verkligen alla som fixar detta en längre tid... men mitt mål är att försöka tappa 10 kg till innan jul.. haha jag man kan ju alltid hoppas! Tjingeling nu ska det promeneras.
Härligt lillanj att du är tbx pepp alla