Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Hej Där jag går på gymmet finns det en massa olika pass, i lördags tog jag rygggympan. Utan hop och löpning. Jag vågar inte gå på dem andra passen är rädd för att jag kanske inte orkar med mera. Typ måste gå där ifrån. Annars hade typ afro varit kul tror jag eller kanske något bas pass. Cirkelträning låter tufft och kul. /mig
tack mymlan har passat på att träna idag men imorogn ska jag gå en l¨ng promenad tänkte jag när jag kommer fram till lund så man får lite motion då också,för onsdagen blir det tyvärr att vara inne hela dagen . pepp alla
God morgon kämpar ! En ledig dag till för mig innan jag börjar jobba i morgon.Idag fyller min yngsta dotter 20 år.Hon är vegeterian och har beställt grekisk pytt till middag ( tärnad potatis,squash,aubergine,majs och fetaost ) severas med grönsallad och ett stekt ägg. Vi får se om hon kommer hem, ny pojkvän tar all hennes tid just nu. Ingen träning idag heller, jag hostar som sjutton.Det blir de vanliga hundpromenaderna bara, Ha en bra dag . Vi är jätteduktiga.Jag jobbar med självkänslan och måste prioritera mig själv bättre ! Det är jag värd ! Pepp,pepp
Hej Har gått morgonrunda på 30 min. Är skit nervös ska till gymmet idag och få lite nya övningar, kommer vara massa folk där då vid den tiden. Har glömt att skriva att jag har social fobi och gillar inte detta men det var den enda tiden som dem hade på gymmet. /mig
morning pepp alla
Hej Gick till gymmet det tar 30 min sen 20 min på löpbandet, sen 15 min sittande motionscykel sen kom instrktören. Det gick jätte bra han visade massa nya magövningar,rumpövningar med mera. Det var lungt att vara på gymmet den tiden även om jag har social fobi, tyckte att alla var så inne i sina träningspass eller vad man ska säga så ingen sa något dumt eller skrek något fult till mig och så. Sen gick jag hem igen 30 min. Bra dag idag. kramar från mig
Hej mymlan58 Vad är itrims för något? /mig
Bra jobbat storkvin !! Itrims är ett viktminsknings och motionsföretag med en massa företag spritt över Sverige,Man kan antingen köpa medlemskap för viktminskning + motion eller bara motion, jag betalar en månadsavgift i den ingår träning hur ofta jag vill, vägning 1 gång var 14-e dag, viktminskningsgrupp med olika tema 1 timme var 14:e dag och uppfölningar med min coach var 3;e månad.Cu kan söka på Itrim på nätet. Man kan köpa deras produkter på nätet om man vill testa själv men bästa resultat ger grupperna.Jag har varit medlem swedan mitten av mars och gått ner över 25 kg den tiden.Hade redan gått ner ca 10 kg innan så nu är det totalt nästan 35. Ha en fortsatt bra dag !! Pepp,pepp
Hej mymlan58! Wow 35 kg.... Okej ska kolla det ska söka på google Låter bra det med grupper. Ska träffa min husläkare den 28 nov, så kan hon skicka en remiss till överviktsenheten. Men tyvärr är köerna långa har jag hört. /mig
Hej Kollade upp denna sidan Länk:http://www.itrim.se/webshop/ Men vilka är goda? Kanske man kan köpa nu när pengarna kommer i slutet av månaden. Jag är dålig på mellanmål. Jag undrar om tips om bra mellanmål? /mig