Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Hej igen alla Var tvyngen att gå och handla speciellt lim på willys, urk såg alla pepparkakas askarna blev så sugen. Men nej nej, köper jag en ask äter jag nog upp alla brukar vara så eller nästan alla. Tufft nu inför julen med mera /mig
Till dig storkvin säger jag bara gå på afron, sprattla så mycket du orkar med. Dom passen är så medryckande att man orkar mer än man tror. Blir du trött så vifta lite mindre. Strunta i om du inte hinner med i allt utan kör det du kan.
Hej hex Ska nog göra det, får helt enkelt ta tagi i det. Idag var jag som vanligt tidigt på gymmet gick igenom alla nya maskiner och dem jag hade sen innan. Det gick bra /mig
Hejsan får man vara med? Vägde 134,5 som mest för 1 1/2 år sedan. Har gått trögt i sommar men är på gång igen. Väger idag 102,7 och det känns bra efter att stått och trampat länge nu vid 107 typ. Slarvat i höst från och till. Bantar inte någon diet eller GP op gjord. Bara nyttigare mat och motion.
Hej klosssbo välkommen Jag är också ganska ny i tråden :) /mig
Hallå tjejer !! Jag började jobba 07 i morse så jag hann inte med något god morgon -inlägg i morse. Kom hem vid 15 och tog en långpromenad med hunden, sen var jag helt slut och la mig för att vila fötterna, men somnade. Nu är jag fit for fight igen eller tja ganska trött.Hostar fortfarande så jag skippar cirkelträningen denna vecka. Hej och välkommen klossbo ! Jättekul att du hänger på vår tråd.Du har ju också gjort en ordentlig viktresa, skönt att det börjar gå neråt efter att det stått stilla så länge !! Storkvin- den mellanmålsbar jag tyckte bäst om har de tyvärr slutat sälja, men choklad och den andra baren på 125 kcal är OK men lite för söta i min smak.Baren på 200 kcal fruit and nut gillar jag bäst, den tar jag till lunch varje dag, lätt att ha med sig och mättar bra.Jag tror att man kunde beställa på faktura men det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg.Nu för tiden köper jag på det Itrim-center jag går på. Ha en fortsatt bra dag !! Vi kan om vi vill och tillsammans är vi starka !!
God morgon tjejer ! Ny dag . nya utmaningar men också nya möjligheter.Jag börjar jobba kl, 14 idag , skönt att slippa börja 07.Ska ta en långpromenad med hunden innan jobbet, sen får vovve vänta på att husse går ut efter jobbet. Ha en bra dag tjejer, det är vi värda ! Pepp,pepp
Hej alla :) Är så glad för denna tråden, åt lite för mycket kvällsmål igår men vågen stod en då på 109,2 kg i morse. Idag vakande jag med fruktansvärd träningsvärk sen gymmet igår, nya maskiner med mera ju så idag har jag cyklat lungt 30 min på motionscykelen, sen gått ca 60 promenad innan frukost. Sen strechat igenom kroppen. Har startat en tråd om någon vill hänga med : Motionscykel här cyklar vi tillsammans? /mig pepp pepp till alla
hej igen alla kämpare nu är jag hemma igen , har verkligen ätit jättenyttigt under de dagarna jag var borta och promenerat en del till tåg såklart inte lika mycket som jag brukar men ändå stod vågen på 2 kg mera än i tisdags morse =( vaknade med huvudvärk hoppas det går över så jag kan promenera efter lunch och komma igång igen. pepp alla
Tjingling... vad alla är duktiga och kämpar!! pep pep till alla goa!! Var på mitt möte idag på sportlife, och man är så sjukt taggad när man går där ifrån och nu är det bara en vecka kvar på denna kurs, sen ska man kämpa på själv... men 11 kg minus på 6 veckor är ju helt okej, men nu har jag 9 kg kvar att pressa... hur ska jag fixa detta nu då???