Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Hej igen ! Nu är jag jättetrött efter nästan 8 timmars arbete, jag är van att jobba 4 timmar !! Var tvungen att åka hem mitt på dagen för att gå ut med hunden , min hemmaboende dotter hann inte det fast hon lovat ( det är hennes hund) Gudskelov har jag bil och bor nära min arbetsplats , men det blev lite stressigt. Niu är det dags för ny hundpromenad innan jag ska på ett styrelsemöte.Den enda fördelen med att ha fullt upp är att jag inte hinner äta.P.g.a. att jag gått upp lite så kör jag lågkalori, bars till lunch o mellanmål och middag. Pepp,pepp
heja mymlan vad duktig du är du klarar det peppkram
Hallå tjejer ! Tidig morgon idag , hann inte skriva i morse.Äntligen hemma efter 8 timmars arbete, min mage mår definitivt inte bra av dessa långa arbetspass och tidiga mornar,Vi har en utvärdering nästa vecka på jobbet så får vi se vad som händer, ska jag jobba kvar så måste jag ha anpassade arbetstider, klarar inte av detta. Ledig i morgon i varje fall, då måste jag träna. Ikväll ska jag på viktminskningsgrupp. Pepp,pepp
skönt att du är ledig imorgon mymlan verkar som du verkligen behöver det. pepp
Hej Oj försov mig idag igen ingen stykreträning nu på morgonen :( /mig
God morgon tjejer ! Skönt att få sova lite längre och slippa stressa på morgonen ! Gårdagens tema på Itrim var positivt / negativt tänkande. Det är lått att man tänker negativt och därför lyckas mindre bra med sin viktminskning.Om man tänker att allt är förstört när jag har ätit fel är risken stor att man fortsätter äta fel.Om man istället tänker , jag vet att jag har ätit fel men jag vet att jag har kontroll över mitt ätande så det är inte hela värden om man ibland unnar sig något.I varje situation måste man stanna upp och föra en diskussion med sig själv hur man tänker eller skriva ner på papper. Jag är vad jag tänker !! Ha en riktigt bra dag !! Vi kan om vi vill !! Pepp,pepp Ha en riktigt bra dag tjejer !!
kloka ord mymlan just det där att om man råkar äta något så är allt förstört stämmde på mig förut och man gav upp och allt blev fel. nu försöker jag var mer planerande och postitiv en slititg vecka men gick ner 0,9 kg till slut jippiii 83,5 idag pepp alla
Äntligen något positivt att skriva, -1,4 kg!! Längesedan jag kunde skriva mer än några hekto. Kan vara Ullareds handeln som fick kroppen att sätta fart:)
Grattis både lena och mita !! Jag har hört att det är slitsamt att handla på Ullared så det var nog det som hjälpte mita !! Fredagsmys med vin o räkor ikväll här som vanligt. Ha en bra fredagskväll !!
härligt mita bra jobbat