icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

XL-tjejernas pepptråd

Utmärkt medlem
906 inlägg
1 januari 2012 23:09

Omstart på XL-tjejernas pepptråd  150108

För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.

Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv  men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började  jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre  och förstås så  har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015  med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!

Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    19 november 2012 07:37

God morgon kämpar ! Ny vecka, nya möjligheter. Nu ska jag försöka gå tillbaka till mina sunda mat och träningsvamor, nu är det slutfrossat ! Min månadslånga slapperiod har resulterar i + 2 kg ungerfär. Usch,usch Ska åka och träna idag ,det är prioritet 1.Inte fuska med stegen och hålla på mattiderna !"! Pepp pepp !

• Veteran
    2753 inlägg
    19 november 2012 09:27

tråkigt mymlan men det är bara att nya tag och kämpa på igen ibland kan man få ett litet bakslag. helgen har gått bra har ätit nyttigt men lite dåligt med motinen i helgen ska ta tag idet i idag igen. Igår firade vi största killen som fyllde 16 år igår men jag höll mig till kaffe och frukt . pepp alla

• Mycket engagerad
    438 inlägg
    19 november 2012 13:57

Hej alla :) Glömde ställa väckarklockan i morse så det blev ingen stryketräning, men jag har varit ute och cyklat en lång runda på 60 min. /mig

• Veteran
    2753 inlägg
    19 november 2012 19:47

Oj cykla låter kallt Jag har varit ute och gått 1 timme ute och 30 på mitt gåband inne tänkte öka på motionen denna vecka förra veckan blev lite mindre nu ska jag ner till mitt nästa delmål 83 Pepp alla

• Mycket engagerad
    438 inlägg
    19 november 2012 19:54

Hej Lena444 nä här i den delen av skåne där jag bor så var solen uppe en stund under dagen :)

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    20 november 2012 07:25

Go9d morgon kämpar !! Det blev ingen träning för mig igår, var dålig i magen ( för många räkchips? ) men idag ska jag iväg, ser fram mot det ,Jobbar effetrmiddag så jag hinner innan. Ha en bra dag !! Pepp,pepp

• Veteran
    2753 inlägg
    20 november 2012 10:12

hello girls tog långpromenad igår 1,5 timme sammanlagt ska försöka klara 10 000 steg varje vardag denna vecka nu jäklar ska jag kämpa. ha en superbra dag alla pepp

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    21 november 2012 06:04

God morgon tjejer ! Snart iväg till jobbet, först en hundpromenad. Kom iväg och trämanade igår, ont i hela kroppen idag, men det känns bra !! Bra jobbat Lena ! Du klarar det jättebra ! Ha en bra dag alla duktiga kämpar !! Pepp,pepp

• Mycket engagerad
    438 inlägg
    21 november 2012 07:43

Hej kom i väg till styrketräningen nu i morse, det gick så där. Men bättre än inget. Vågen står stilla, men jag är en då glad att jag inte har gått upp en massa. Nu är jag trött :) /mig

• Veteran
    2753 inlägg
    21 november 2012 10:53

tack mymlan pepp