Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
GOD JUL alla goa vänner har på xl sidan. Ni är så duktiga på att gå ner så man blir lite avundsjuk. PEPP O KRAM
god fortsättning alla helt genomförkyld fortfarande så himla trist. kämpar på med maten och har visserligen gått upp 1 kg men det ska bort snarast möjligt nu ,bara man blir frisk . ha det bra alla pepp
God morgon och god fortsättning ! Äntligen vardag, jag blir alldeles dagvill.Jag har nog också gått upp något kilo men jag har hållit mig undan de stora godiskorgarna på jobbet i varje fall, alltid något. Nu är det bara att börja planera för nyårsaftonens middag, som vanligt är det hemma hos oss och jag är trött efter julafton, usch juletid är stresstid för mig !! Efter nyår kommer min dotter hem från London 1 vecka sedan fyller jag år men sen ska det väl lugna ner sig med kalas här hemma. Nästa år tänker jag inte ta hand om både jul och nyår, jag jobbar 75% nu, det var enklare när jag jobbade mindre. Börjar jobba kl, 13 idag , ledig i morgon, då ska jag träna. Ha en bra !! Pepp,pepp
God fortsättning Är allt bra lycklig, har inte gott upp under julen vilket har skänts bra. Är fortfarnde sjukskriven efter mitt fall i trappan, att det ska ta sådan tid för ledbandet att komma iform igen. Har tänt en brasa och nu ska jag baka matbröd på min nya hushållsassistent som jag gav mig i julklapp. ha det skönt alla. Pepp o kram alla
Gott nytt år alla duktiga XL-tjejer !!! Jag har ryggskott, har inte kunnat gå eller träna och har definitivt tröstätit !! Usch och fy, men nästa år ska jag skärpa mig.Idag är det nyårsafton och fest. Skål !!!!
Hoppas ryggskottet ger med sig snabbt mymlan! *kram* Ja, nya tag 2013. Det behövs! Just nu är det tufft på matfronten. *suck*
God förtsättning alla XL-tjejer!! Nu ger vi järnet, bort med allt onödigt i skafferi, frys och kylskåp !!! Jag ska väga mig den 10/1 så nu måste jag köra hårt , jhar inte vägar ställa mig på vågen på länge nu.!! Lite bättre i ryggen så jag ska försöka jobba, hoppas det blir lugnt, i nödfall får jag be en kollega om hjälp. Ha en bra nyårsdag !!!! Pepp,pepp
Japp nu kör vi så det ryker! Hela familjen har gått med på att äta nyttigare så nu blir det lite enklare hoppas jag. =) 2013 blir året då vi går i mål! Yay!
God fortsättning alla. Idag skrev jag in mig på biggest loser 2013. Vilket jag hoppas blir en liten kick, för som det är nu så mår jag inte så bra. Så pepp alla o lycka till med kilona. Pepp o kram alla.
God morgon tjejer !!! Självklart går vi i mål i år , mu kör vi så det ryker !!!! Ska iväg och träna snart så jag hinner innan hobbet kl. 13.Mina jobbdagar kör jag bara Itrim-bars än så länge, jag hittar ingen bra rutin för hur jag ska äta de dagarna.Jag måste jobba på rutiner nu eftersom jag har en tendens att äta för mycket på kvällen/ natten när jag ätit för lite på dagen. Skönt att helgerna är över nu .Min dotter kom hem på besök från London nästa vecka och jag fyller år , efter det så ska allt fungera normalt igen vad gäller maten hoppas jag. Lycka till med biggest loser Lina, jag ska heja på dig !! Pepp,pepp