icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

XL-tjejernas pepptråd

Utmärkt medlem
906 inlägg
1 januari 2012 23:09

Omstart på XL-tjejernas pepptråd  150108

För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.

Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv  men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började  jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre  och förstås så  har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015  med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!

Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!

• På gång
    24 inlägg
    2 januari 2013 09:15

Pepp på er alla. Ställde mig på vågen o konstaterar att + 3 hg i december. Känner mig rätt nöjd, det har trotts allt slunkit ner lite brieost o pepparkakor.. Har anmält mig till att få testa appen för md. Jag hoppas jag får prova då jag inte har tillgång till dator på jobbet, o knappt mobiltelefon heller för den delen. Ha en bra dag allihopa.

• Veteran
    2753 inlägg
    2 januari 2013 09:55

Hej alla god fortsättning på nya året här går det lite trögt har haft lite ätbegär under nyår och igår men idag var det vägning och under jul/ nyår har det blivit dåligt m motion pga förkylning så idag blir det tränin och vågen stod på upp +3 kg men nu ska de bort pepp alla

• Mycket engagerad
    414 inlägg
    2 januari 2013 17:31

Hejsan! Här har det varit så mycket att göra med allting så någon räkning på vad jag stoppat i mig har jag ingen koll på. Men det känns ganska lugnt, har en förkylning på gång och jag hoppas den försvinner med en nysning :) Nu ska det brukas allvar ( igen ) men till skillnad från förra året så ska den märkas rejält. Har en mycket fin skrivbok som jag ska fylla med framsteg hoppas jag, blanka sidor är motgångar.... Ha en fin fortsättning på det nya året och beröm er själv för ni har varit duktiga:))

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    3 januari 2013 17:04

Hallå tjejer !! Jag vägde mig i morse och upptäckte att jag inte har gått upp något under jul och nyår utan vägde nu några hekto mindre, vilken överraskning !!! Det kändes som om jag gått upp flera kilon. Kom iväg till träning igår och ska ta nästa pass i morgon eller på lördag. Är ledig 2 dagar nu men jobbar i helgen. Ha en bra dag !!! Pepp,pepp VI ÄR JÄTTEDUKTIGA !!!!

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    3 januari 2013 18:29

Härligt mymlan! Ja, vi vill och vi kan!

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    5 januari 2013 12:48

Hallå tjejer !! Jag börjar jobba kl. 14, känner mig nöjd att jag kom iväg och tränade innan jobbet idag . Ha en bra lördag !! Pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    6 januari 2013 09:55

Dagens vikt: 91,8kg. Totalt minus 57,2kg. Bara 6,8kg till mål. Wohoo! =)

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    7 januari 2013 07:30

Helt otroligt Annika !!! Du är såå duktig !!! GRATTIS !!

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    7 januari 2013 08:11

Tack, mymlan! <3

• Veteran
    2753 inlägg
    7 januari 2013 09:06

oj annika vad duktig du är helt otroliga siffror här går det lite trögt men ska komma igång och träna igen nu när det är vanliga dagar igen. har varit förkyld länge och haft lite svårt att motivera mig har hållt vikten över jul i alla fall och det känns skönt. pepp alla