Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
God söndagsmorgon !! Idag fyller jag år men det blir inget kalas, jag är trött efter jul och nyårskalasen jag fått ta hand om . Jag, mina döttrar och min mamma ska åka och hälsa på min pappa som ligger på sjukhus istället för att fira födelsedagen.Har fått några böcker och ett presentkort på Kapp Ahl av min sambo. Ha en bra söndag !! Pepp,pepp
Grattis på födelsedagen mymlan! *kram*
Grattis mymlan kram
Grattis myllan. Ingen bra vecka bara en massa sött, hoppas jag kan ta nya tag. pepp o kram
Gratulerar, hoppas du haft en bra dag. Man kan fira utan en massa kakor och sötsaker, det gör ju en inte yngre precis:)
God morgon tjejer !! Tack för grattis !! Hade en bra födelsedag trots allt men tyvärr blev det dajmtårta med jordgubbar på kvällen efter en japansk hämtmiddag. Nu är det färdigfuskat för min del , nu ska jag skärpa mig, fr.o.m. idag ska jag bara äta rätt och träna mer !! Jag kan och jag vill !!! Ha en bra dag Pepp,pepp
du klarar det mymlan heja och pepp
God morgon tjejer !! Tack lena !!! Gårdagen blev inte bra, jag var jättedålig i magen så jag kunde inte träna. Jag åt en japansk 4 rätters middag på söndagen med bl.a sushi , så troligtvis reagerade magen på den råa fisken. Börjar jobba kl. 13 idag så jag måste bara träna innan jobbet. Jag gick i alla fall över 10000 steg igår, det känner jag mig nöjd med. Ha en bra dag !! Pepp,pepp
Härligt mymlan här är det lite dåligt tyvärr ryggen har pajat så jag har svårt att träna och sitta så trist. Pepp alla
Ohh vad duktiga ni är, hur lyckas ni peppa er för att göra de saker ni skriver om. Har skadat ledbandet i knäet och mitt självförtroende är i botten. Det är 5 veckor sedan och kan inte gå många hundra meter utan att ta till krycka. Vill börja jobba på fredag så jag får se hur det går. Pepp o kram på er alla