Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
Grattis Lena ! Bra jobbat !!!!
tack mymlan ♥
God morgon mina kämpar !! Kallt,kallt !!! Drar mig för morgonpromenaden -18 grader.Så jag tvivlar på att jag får ihop 10000 steg idag.Jobbar från 13 så jag får springa mellan rummen ikväll, Igår fick jag ihop över 12000 steg. Ha en bra dag alla duktiga tjejer !! Pepp,pepp
morning ja usch så kallt vi har precis nu -20,2 usch men jag går inne på attractbandet annars skulle jag inte få så mycket motion. går ju dra på en dvd och köra i tvn också . ha en toppendag pepp
God morgon tjejer !!! Missade att skriva igår ser jag. Var och tränade och vägde mig igår, har inte vägt mig sedan den 4/12.Jag befarade upp minst 1 kg men det var bara + 0.4.Helt OK med tanke på jul, nyår och alla födelsedagar. Nu ska jag satsa på att gå ner igen !! I början av mars har jag 1-årsuppföljning på Itrim , tills dess vill jag gå ner minst 5 kg.Jag ska försöka träna 3 ggr/ vecka + äta vettigare och fuska mindre. Jag vill och jag kan !!!! Ha en bra lördag !! Pepp,pepp
Hatar viktplatåer... *muttrar*
God morgon tjejer !! Ja viktplatåer är jobbiga men samtidigt tror jag de behövs så man hänger med i hjärnan att man faktiskt gått ner så mycket i vikt. Det gäller bara att hålla motivationen uppe så man inte börjar tröstäta !! Ha en bra söndag !! Pepp,pepp
Minus 0,2kg. Det ger hopp för framtiden i ala fall. :-)l
God morgon alla tappra tjejer !! 0.2 minus är inte att förakta Annika , många helton små ......... Jag jobbar idag, börjar kl. 14 så jag tänkte försöka träna innan .Igår hade jag magknip hela dagen så det blev varken promenader eller träning, så idag får jag skärpa mig !! Ha en bra dag !! Pepp,pepp
morning alla kämpar blev lite mums i går när vi firade sonens 13 årsdag lite i förväg hade gjort vanliga semlor man köper bullen och sedan bakat en nyttigare variant som jag åt 1 av blev ju en dagen innan också då jag hade bakat dem men men idag blir det nya tag och det fanns ju en semla kvar så den åkte i soptunnan så inte jag skulle äta upp den,mannen fixade det i morse han vet hur svårt jag har det när det gäller sånt så skönt med stöd. ha en bra dag nu kör vi så det ryker igen i fredags blev jag så glad när jag fick veta att jag vunnit ett stort paket med nokaprodukter som jag använder då och då till mellanmål och som är måltidsersättningar som itrim kan man säga och jag vann ett pkt som var värt 700 kr så himla kul och peppande. och sedan kom mannen hem med tulpaner också då blir man ju glad . kram och pepp alla