Omstart på XL-tjejernas pepptråd 150108
För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.
Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre och förstås så har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015 med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!
Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!
usch vad jag slarvat i helgen så nu blir det absolut skärpning framöver ,inte en brödbit mera pepp alla
Du är inte ensam Lena Jag har slarvat alldeles för långe och för mycket nu. Måste verkligen skärpa mig !! Nu kör vi !!! Pepp,pepp
började i söndags igen och har inte ätiti ngt bröd =) härligt ska inte ge mig . har ätiti några extra frukter och ätit som jag ska göra men ändå hungrig så här i början av att man äter mindre igen. tvingade mig ut på promenad 1 timme 20 minuter ca 6 km som jag kallar för min långa runda har ambitionen att gå den helst varje vardag ,gärna på morgonen innnan det blir för varmt ska äta frukost och sen ut tänkte jag. sån härlig runda med föl ,får och lamm längst vägen och ljudbok eller musik i öronen . idag var det betydligt bättre på vågen så nu gäller det att kämpa. pepp alla viktkämpare ♥
morning har skött mig oc hmotionerat förutom igår då det ösregnade hela dagen lång. men jag har ändå ätit bra =) idag ska jag njuta med min present jag fick från min man i december då jag fyllde ansiktsbehandling , plockning av ögonbryn och färga ögonbryn och fransar så skönt det ska bli förutom plocka ögonbrynen då =) men ska man vara fin får man lida pin ,efter detta bestyr ska vi äta lunch tillsammans blir mysigt ha en toppendag ni också pepp
Så trevligt att unna sig något extra ! Ha en jättebra dag Leena !! Pepp,pepp
hej hopp alla här går det lite upp och lite ner och nästa vecka blir det nog en del upp igen eftersom semestern börjar och vi börjar med 1 vecka i grekland =) ska njuta lagom ha en bra vecka alla =)
Hallå tjejer ! Har haft lite datorkrångel, borde köpt ny för länge sedan men man har ju aldrig tid .Det går lite så däre för mig också, jag har kommit iväg och tränat denna vecka i varje fall.Stressäter som vanligt på kvällarna, usch, usch !! Grekland låter skönt Lena, för min del blir det sommarstugan på Gotland, men det är OK det med.jag sla jobba 2 veckor till innan semester. pepp,pepp och trevlig semester
härligt ha det så bra på semestern mymlan jag hade turen att vinna pulverdrycker nu lagom till sommaren 3 pkt så jag har varvat några sådana och ska göra det lite i sommar också tänkte jag för att hålla vikten i form . Har klarat mig ifrån bröd nu rätt bra har typ ätit 1/gr per vecka istället för många gr per dag som förut. Har gått ner några av de kg jag hade gått upp sen på semestern brukar jag alltid gå upp massor men ska försöka vara lite mera duktig denna semester pepp i massor
det låter som du är på rätt väg Lena ! Jag önskar jag vore likqa målmedveten, vet inte var jag tappade motivationen ?Måste verklogen skärpa mig vad gäller framförallt mackor.Ska kanske försöka med 2-5 metoden under semestern ? Pepp,pepp
vad är det förngt ? 2-5 metoden