Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Ja det är bra, man får vara lite innovativ...
Vad kul att ni blåst liv i tråden igen! Jag hänger gärna på ... är ju fortfarande en soffpotatis. Imorgon åker stegräknaren på! Pepp till er alla
10509 blev det idag
Hänger gärna på imorgon.
Pedometer inköpt - i morgon börjar jag!
kul att så många hänger på, vi blir några stycken idag blev det 11570 steg
Jag har kört i 1 vecka nu med minst 10000 steg/dag. 10300 blev det idag. Ska öka med 1000 fr o m onsdag 20:e. Jag är på, behöver lite pepp och en utmaning triggar mig.
igår, måndag, blev det 13876 steg. Bra med ett rörligt arbete:-)
Igår var en helt vanlig dag för mig, tänkte jag skulle ha den som referens. Har inget rörligt arbete men går väl en halvtimme om dan till/från buss och dagis. 7600 steg blev det, så nu vet jag att jag måste lägga till en runda varje dag om jag ska komma upp i 10000.
Igår blev det 10500 steg. (Är lyxhustru i England så det blir inte mycket "gratis"motion som man hade på jobbet förr.) Sista dagen innan ökning idag, ska nog gå bra. Får väl köra ett par extra gå/jogga på stället i reklampauserna på kvällen och en extrarunda med hunden kanske. Trampa på stället under tandborstning och under telefonsamtal är bra tips med!