Veteran
5155 inlägg
6 dagar i veckan ska jag lägga mig på 1500 kcal. Det här ska jag hålla nu, lördagar är fria och jag får inte gå lägre heller. Meningen är att jag ska sakta men säkert komma i jämnvikt och lära mig att äta bra för evigt.
visst är det.......... men när man är sängliggande och så synd om mig så tyckte jag att jag kunde få trösta mig med det idag
1302 kcal, inkl semla. Det blev lite snålt idag men så ligger jag ju bara sjuk så den mesta motionen kommer nog från hostan.....
Hur många kcal innehåller en semla? Jag äter inte semlor på grund av allergi men tänker att om du åt en semla blev det väl inte mycket över till mat? Det ÄR synd om dig och är man sjuk äter man det man mår bäst av men du är ändå duktig som håller kaloriräkningen. Själv brukar jag tycka så synd om mig så då gills inte kaloriräkningen just då;-). 1470 vart det idag + ett svettigt träningspass. En bra dag.
semlan slutade på drygt 400 kcal med ravioli och köttfärs som mat gick det bra :) och vitkål förstås
1429 kcal :)
1377 kcal, snart är det lördag igen. Undrar om jag är lika sugen på ALLT då ;)
1367 kcal och imorgon är det lördag :)
Det sprack igår söndag också och kom över 2000 kcal idag måndag blev det i alla fall 1493 kcal !!!
Det sprack för mig över helgen också och igår hamnade jag på ca 2000 men tränade för minst 700 så känns ok ändå. Idag blir det normalt intag och mycket träning.
1605 idag men återigen mycket träning så ändå många kalorier minus idag. Nöjd.