Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Det är riktigt illa nu, har inte brytt mig ett dugg och inte motionerat har jag heller inte gjort som jag brukar. Men nu ska jag skriva in mig i motionsforumet också, sen är det bara köra på. Jag är riktigt motiverad nu för det verkar som om jag får med mig sonen på ett litet hörn också. Det motiverar mig att hjälpa andra. Så nu är jag på samma vikt som förra sommaren, 25 kg ner och upp. Ojojoj.Tur att jag är en obotlig optimist och att inte någon annan behöver bära kilona åt mig. Det får jag allt göra själv
Härligt att höra att du är på gång igen, pepp!
:-)
Ingen ordning här heller. Hänger på snart, ska bara... :)
Motionscyklade lite i morse och ska ta en tur i kväl när det blir svalare. Vågar tyvärr inte ut på vanliga cykeln ännu, känner mi lite ostadig.
Jippieee! fällde ihop mina stavar och gick utan dem till och från vattenträningen idag, inte långt men 2 x 17 min i alla fall (långsam takt).
Än så länge går det bra med lågkaloridagen, men jag vet ju att kvällarna är värst!
Hur går det Thyndra och Issen? Ska barra.... är det inte så Alfons pappa säger?
Välkommen Zorrina !!
Heja på babs !!
Det gick jättebra med fastan igår, idag har också gått bra. Tänker väga mig på lördagar i fortsättningen så att jag lär mig skippa "fredagsmys"
Drygt en timme med bp stavar har det blivit idag, känner mig riktigt nöjd.
Hej! Jag hoppar gärna in här igen, Körde 5:2 dieten för över ett år sedan och behöver nu gå ner en hel del och få lite ordning på min kost och annat. Jag tänker börja på tisdag eller onsdag nästa vecka.
Jag hänger gärna på. Har också gått ner en massa och sedan gått upp det mesta. Nu är jag så himla trött på mig själv att det är dags att agera. Första fastedag på torsdag för min del. Pepp allihop!
Yes! Igång igen eftetr 2 veckors all-inclusive.... Hade fastedag i går, och tänkte köra i morgon och på torsdag. Kanske. Jag har ju semester 2 veckor till - så det blir som det blir, tänker jag. Men efter det blir det andra bullar. :-)
Har fått för mig att jag inte vill väga mig just nu. *haha* Känner mig helt uppblåst - men inte orolig för det... har ju mitt lilla chema som inte är ett dugg svårt, jobbigt eller komplicerat att följa:
Helgen gick ganska bra. Nu tar jag itu med lågkaloridag idag. Ska iväg på vattenträning och hade tänkt simma ute först, men himlen ser lite lurig ut, tänker det bli regn, vilket väl går an, men blir det åska så åker vi upp ur bassängen. Får fundera en stund.