Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Klarar inte en hel fastedag, men halv ger ju minskat antal kcal i alla fall. Vikten går åt rätt håll nu. Vägdag på måndag - jisses det är ju i morgon.
92,0 visar vågen idag och på söndag ska jag vara under 92,5! HÄPP! Gäller bara att inte fira!
Önskar dig lycka till babs. Jag har som veckomål att väga under 80 nästa måndag. Kör ingen 5:2 diet. Ingen diet alls. Reggar inte heller maten i md. Det är kvällsätningen som är problemet och då försvinner allt vett och sans. Men ner i vikt SKA jag.
Så svårt att komma igång, det har varit ALLDELES för mycket trevligheter som har satt käppar i hjulet. Tror nog att när dottern åker tillbaka till universitetet om 1 1/2 vecka och det bara är jag och maken kvar att det blir lättare. Det ska nästan bli lite skönt att komma tillbaka till de dära nyttiga dagarna. Idag blir det i alla fall inget av med fastan. Vi firar vår 24-åriga bröllopsdag idag och tänker åka till stan och gå på restaurang. ;)
Har kört 5.2 i en vecka nu, är förvånad va bra det går.Var lite orolig hur jag skulle fungera vid hunger.Men känner mig pigg!! Kalorifria (nästaniallafall) är min räddning.Smakar inte mycket men man blir mätt!!
Det har gått väldigt lätt med 2 dagarna tycker jag. Problemet är att helgerna vill bli så långa.... äta för mycket fredag - söndag är ett par dagar för mycket.
Fasta idag och det känns bara bra !!
AT3 Vad är det för kalorisnåla du äter?
Hej
Hoppas att det är ok att hoppa på denna tråd.
Hade först tänkt mig LCHF men kom på att jag är för glad i vin godis och chips, så det får nog bli 5:2. Är det någon som har ett knep på hur man inte ska frossa på fastekvällarna. Mitt sug brukar komma runt 21 tiden.
Pepp o kram alla
babs2 jag äter Shiratakinudlar som jag skickade efter från Gymgrossisten, men såg sen att de kunde köpas på Willys också :)
Veckans första fastedag ska nog lyckas med en till.....