Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Issen, då behöver du verkligen lite salt för att binda vätskan, vad äter du när du fastar?
snärtan, proffsen säger inte 2 dagar i sträck för att förbränningen och ämnesomsättningen inte ska sjunka.
Man ska äta upp sina 500 kalorier för att kroppen ska ha något att jobba med, jag är ju bara amatör men har gått ner över 14 kg med 5:2 och håller den vikten sedan 6 månader tillbaka.
Fastedag. Idag har jag ätit 500 G blåbär med mjölk, smaskens!! Ska ta lite saltgurka också för att undvikahuvudvärk.
Paloma: brukar äta mycket bär, mannagrynsgröt, rotmos när det är sån säsong, skaldjur, ägg. Brukar inte vara hungrig :)
Issen, det låter som du äter bra mat när du fastar
Och dan efter fastedagen så frossar jag i choklad. Suck. Varför.
Yees, nu är vi redo i sommarvärmen :)
Issen, det är så lätt att hamna där, samma för mig men det är bara att ta nya tag och köra på som vanligt igen :) Jag hejjar på dig!!
Börjat på ett nytt jobb så det har inte varit läge att fasta i veckan utan går bli idag istället. Magen är mätt och go av mannagrynsgröt just nu :)
Och nu har jag spätt på med rotmos till kvällsmat. Gått bra som vanligt och det bästa är att jag inte har något sockersug på fastedagarna. Det kommer däremot de andra dagarna. Suck.
Första gången jag tar en 2:dag på jobbet. Räknar med att det går bra :)
Gick jättebra, rotmos is da shit :)