Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Får se om jag kan återgå till 5:2-dieten. Har frossat i glass och godis varenda dag de senaste veckorna.
Issan: vad är 6:1? Är det en fastedag istället? Hur mkt äter du den dan?
Zorrina: Jag har nu till en början delmål med 10 kg. När jag kommit under 90 så kommer jag köra 5 kg mål, för att inte tappa motivationen.
Zorrina: Du väger ju mkt mindre än mig å då brukar ju inte viktminskningen vara lika stor. Det är därför jag har 5 kg delmål efter 90 kg.
Fastedag igen. Skittråkigt men går ju egentligen fantastiskt bra. Har käkat mannagrynsgröt med blåbär och hallon. Mums!
Ericam83: precis, kör bara en fastedag då jag äter ca 500 kalorier.
Nu har trådskaparen slarvat. Mina bihålor är inte överens med mig och det har gått 3 veckor nu, gav tom upp igår och gick till hälsocentralen. Men dom hitta inget så har det inte gått över om ytterligare 2 veckor så skulle jag höra av mig igen.
Jag har i alla fall skött mig bra emellanåt................ på torsdag blir det fastedag igen :)
Jag tänkte köra 3 kg som litet delmål och köpa något litet fint till mig själv.
Kör mina fastedagar måndag och torsdag och sjögräsnudlar är min räddning :)
Jaaaaa..... inte så mycket att säga. Det tickar på. Jag kör mitt vanliga schema och det funkar utan att jag lägger så mycket energi på det egentligen.
Mina veckor ser fortfarande ut ungefär så här:
Idag är en LCLF dag. I morgon oxå. LCHF blir det torsdag, fredag, lördag - med inslag av HCHF fredag & ev lördag kväll.
*PEPP* till alla! :-)
Vart kan man köpa sjögräsnudlar?
http://www.lchfbutiken.se/278/sjograsnudlar-300g
ericam83 Jag köper dem på Konsum eller Willys