Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Just det. Tänker också ha lördag som vägdag. Och det är ju imorgon. Första gången sedan jag avvek från den smala vägen...
Så ställde jag mig på vågen idag och såg till min förtvivlan att det var 1 kg upp. Först så fattade jag ingenting men så kom jag på att det troligen beror på att nedgången förra veckan var lite väl mycket. Det är i alla fall 1,6 kg ner på 1 ½ vecka. Så inga sura miner här. Nu är det lördag !!! Pep!
Det går inte bra för mig!
Slarväter i stort sett vad som helst. Nu åker jag bort några dagar och hoppas sen kunna ta tag i det hela igen.
Nytt försök att fasta idag... hittills har det gått väldigt bra. Snart serveras dagens enda mål... middag. Inte särskilt hungrig faktiskt, men ska självklart äta ändå.
Gårdagens ansats gick dock åt pipsvängen när resten av familjen åt jättegod hemlagad korv, och sen glass. *haha* Jaja. Sen när semestern är slut blir det som sagt ordning och reda på torpet.
Första dagen med 5:2 för mig.Ska bli spännande (och lite läskigt) men är så laddad.
Välbehövlig fastedag efter en söndag full med utsvävningar. Känns lite tungt idag. Men nu får det vara slut med slarvandet. Fastedagarna måste vara heliga, annars funkar det inte.
Ja, det är lätt att gå upp i vikt. Alldeles för lätt.....
"2 dag" idag, inte speciellt inspirerad. Det har gått bra ändå.
Middag med kött, potatis och paprika. Imorgon så ska jag åka bort och jobba 2dagar. Så det blir fasta på onsdag också den här veckan. Naturdiet shake står på matsedeln då.
Idag är min första 5:2 dag på över en månad. Hoppas det ska gå, för jag känner mig ilsken över att ha så ont i vänster knä och knappt kunna gå. Det är en Bakercysta som ska gå över av sig själv, men jag har jätteont efter drygt 2 veckor!
Imorgon kör jag min andra fastedag på över 1 månad, slarv på semestern har gjort att jag dragit på mig mina minus-kilon, men nu ska jag ner :)
Idag fastar jag igen och i morgon är det invägning. Håll tummarna för mig, jag behöver verkligen lite uppmuntran från vågen. Pepp på er alla andra!