Veteran
5155 inlägg
Är vi redo i sommarvärmen??
JA DET ÄR VI !!!!
Välkomna att dela alla med och motgångar !!!
Kom ihåg att vi får äta frukost imorgon
Drick galna mängder vatten på fastedagarna - det håller suget borta för mig... Eller steviasötad saft. Ger mig inte på vanlig lightläsk eller saft eftersom de påverkar insulinutsöndringen... som är fettlagrande...
Jag dricker light, men vatten blir det en hel del av också. Kaffe med :) Det kanske man inte ska dricka, men det blundar jag för.
Körde 5:2 ett par veckor nu i sommar, men sen blev det så varmt att jag släppte allt! Tänker börja igen måndag eller tisdag, hoppas det går bättre nu.
Jag växlar mellan eget kolsyrat vatten och kaffe och det funkar. Har svårt att dricka vanligt vatten, tycker hela jag skvalpar. Kaffe är det väl ingen fara med, eller?
Jag brukar köpa en 1,5-litersflaska smaksatt Ramlösa till min fastedag. På dagen kör jag kaffe och kranvatten. På kvällen åker bubblet fram. Jag klarar mig också utan problem hela dagen. Det är vid den här tiden (18.00) och framåt det börjar kännas lite. Men det är bara att bita ihop och planera morgondagens måltider.
Klockan är halv 10, Det har gått bra idag också :)
Tisdagen gick skapligt. idag var det jobbigare och det blev lite för många kalorier..
Överraskande svårt att köra på semestern.... *ser chockad ut*
Jaja. Snart är hösten här igen - och senast då är jag PÅ.
Bra att jag ändrade min vägdag till lördagar, det fick mig att gå en lång promenad med barnbarnet i sittvagnen och en hel hög hundar var också med.
Känner mig på gång !!