Veteran
5155 inlägg
2013 slut och 2014 startar. Då är det dags för oss att starta om igen med en ny tråd. Peppningar, matförslag och stötta i mängder !! Vilken tur att vi har varandra <3 Kom igen nu är det dags att vi tar hand om oss !!
syster66 500 kcal är det meningen att vi ska äta på dagarna som vi fastar. lilltuss jag har provat att inte skriva upp och väga när jag äter längre. Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen, helgerna är det fusk på. Om det håller, ja det får vi se. Annars så får jag bara gå tillbaka och skriva upp allt jag äter igen,
*haha* Alla verkar ha sin egen metod! Önskar jag vore lite mer som sexåriga sonen, nästan helt ointresserad av godis...
Tack Thyndra, ska försöka hålla mig till strax under 500kcal i dag, för idag kör jag fasta.
Heja syster66. Jag tänkte fasta imorgon... och väga mig på fredag morgon. SPÄNNANDE!!! (Har inte stått på vågen sen början av december...)
Lilltuss, det låter verkligen spännande. Du berättar väl för oss hur det gick sen !! Fasta för mig också imorgon, dags att plocka fram rotmosen från frysen, eller om jag ska välja något annat. Det är spännande dagar för mig nu eftersom jag har slutat att skriva in det jag äter. jag hoppas att det kommer fortsätta gå bra. Dags att jobba med att klara maten resten av livet nu :)
Absolut. Jag kan fasta för ALLA här imorrn! *hehe* Skriver inte heller längre. Har lärt mig ungefär hur jag kan äta på fastedagar... ...och dom andra dagarna kör jag ju LCHF... ...när jag inte FUSKAR förstås! :-) *PEPP*
Fastedag imorgon här också. Kämpa på alla ni som också fastar imorgon. Pepp till alla!
Pepp i massor :) Bara att fasta på imorgon, undrar om jag ska baka. Det känns lite som att äta utan kalorier :)
Jag fastar också imorgon, kämpar med de sista 1,4 kg som jag gick upp vid jul och nyår. Toppnotering då var 79,3 och och jag vägde 76 innan jul, hoppas att jag kan tappa detta de närmsta veckorna. Jag kan inte promenera som jag brukar, för jag har ont i både ryggen och höger skinka och ben. Pepp och lycka till alla som fastar :-)
Godmorgon! Då kör även jag fastadag, hoppas att min andra "fasta" går lika bra som den första gjord. Jag har oxå vägning i morgon, men jag vet inte om det blir helt rättvisande att väga sig efter en fastadag.. :-) Lycka till nu alla och kämpa på *ler*