Veteran
5155 inlägg
2013 slut och 2014 startar. Då är det dags för oss att starta om igen med en ny tråd. Peppningar, matförslag och stötta i mängder !! Vilken tur att vi har varandra <3 Kom igen nu är det dags att vi tar hand om oss !!
Fastedag i dag också, måndagen går alltid bra tycker jag men andra dagen är jobbigare. Kanske för att man ätit lite extra på helgen. Nu ska jag ut och skotta snö innan jag börjar laga lite kvällsmat! Pepp alla som kämpar!!
Äsch. Batteriet i vågen dog... ...men tyckte det hann blinka till 68,0. +0,1 denna vecka i så fall alltså. :-/ Jaja. What-to-say, what-to-say... Det är DEN tiden i månaden oxå. Bara att kämpa vidare, har 6 kg var till mina BMI 22.
Vägdag här också - 0,4 kg trots utsvävningen på Ålandskryssningen. "Bara" 7,5 kg kvar till min trivselvikt. :)) Ha en skön helg allihop nu ska jag iväg och träna.
Bara 6 & 7,5kg kvar...hejja hejja...duktiga Ni är!! Min vikt går sakta men säkert neråt hela tiden... Trevlig helg på er!!
Nu har jag också vägt mig och det blev -0,7 kg och jag väger nu 76,1 kg, nu har jag 0,1 kg kvar av det jag gick upp över julen, och 2,1 kg till min trivselvikt :-) Så som jag har frusit de senaste veckorna så har jag nog gått ner lite bara på att försöka hålla värmen, för det har bara blivit 2 dagar med promenad denna veckan. Hoppas att ni får en fin helg, här har vi ca 30 cm snö och mer kommer idag säger dom :-(
Gick nedåt denna vecka i alla fall 58,5 kg :) 0,5 kg...1 månad till nästa vägning nu då...Grattis till övriga som gått ner i veckan:)
-0,1 kg på mig. Det enda som jag har skött är dagarna med fasta, och med tanke på hur pass jag ändå motionerar så är det bara att inse att jag inte sköter maten som jag ska. Nu ger jag mig en vecka till, klarar jag inte det så blir det till att börja väga maten igen. Men jag hoppas verkligen att jag slipper det. Kram och pepp till alla !!!
Grattis alla till viktnedgången, och trevlig helg!
Dags för ännu en fastedag.
Jessand: Väger du dig en gång i månaden!? Berätta mer! Varför? :-) Paloma: D-samma, trevlig helg - och till er andra också, såklart! :-) Issen: Duktigt! Själv åt jag visst smulpaj (LCHF) till frukost. *haha* Livet rullar på... Igår: Middag & vin. Idag: Bio... Hundraåringen (med godis...?) Imorgon: Fasta.