Veteran
5155 inlägg
2013 slut och 2014 startar. Då är det dags för oss att starta om igen med en ny tråd. Peppningar, matförslag och stötta i mängder !! Vilken tur att vi har varandra <3 Kom igen nu är det dags att vi tar hand om oss !!
Måndag och fastedag. Inte blev det något *utesittandemednäsanivädret* väder inte. Fick inget vettigt gjort överhuvudtaget. Måste nog ha en stooooor portion sol för att kunna vakna och vara lite alert. Lycka till alla fastare :)
Fastedag här också. Går jättebra med rotmos i magen.
Fasta här med, det går bra. Solen skiner :-)
Tjoho, ännu en fastedaga till ända! Nu har jag bestämt mig, ska ner de där ynka kilona som känns så obekväma!
Fastedag här också och det har gått bra:) Åt kesoplättar m. Lingon och bräckt skinka till middag. Imorgonbitti kl 6 är tanken en pw , hoppas att jag klarar mig till kl. 13 med mitt första matintag trots detta!
Jessan: Varför vill su vänta med att äta tills kl 13? Hur många timmars fasta siktar du på?
Jag kör nog ungefär som Jessand... ...första målet dagen efter fastedagen är lunch. Varför? Inte hungrig innan dess! Vill inte ha nåt! :-) I <3 LCHF + 5:2! :-)
Fasta idag igen. Kör varannan dag denna vecka för att försöka avgifta mig från sockret.
Fastedag i dag i stället för torsdag. Jobbar 2 nätter nu och känns bättre att fasta i dag. Pepp till er alla!
Någon som provat varannandagsfasta? Är det några nackdelar eller är det bara att köra på? Jag tänkte köra på en vecka till under min sockeravgiftning.