Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Det blev tre fastedagar även denna vecka. Blir invägning på måndag så nu får jag ta det lugnt med intagen i helgen.
Ja fast nu känns det som jag ätit alldeles för mycket (för gott) i helgen... kör ju LCHF de dagar jag inte fastar och har ätit en massa gräddsåser.. känns helt knasigt. :D
Får se vad vågen visar imorgon, den har gått lite upp och ner nu under helgen.
Måndag = fastedag, hur många är på?
Jag är på! :P
Vågen visade -1,9 idag vilket betyder totalt -3,6 kg sen starten för två veckor sen. Jag är sjukt nöjd! Varför har ingen sagt förut att det är så här enkelt? :P
Heja alla! Nu kör vi!
Fastedag här också. Har än så länge bara druckit vatten men ska äta lite när sonen kommer hem från skolan strax. Helgen startade bra i fredags men sen var vi borta i lördags och åt trerätters och vin. I går var jag seg och orkade inte laga mat så det blev pizza
Så skönt med fastedag i dag!
Grattis Kitty till viktminskningen!
Jag är också på! Vägde mig i morse och hade gått ner 1 hekto....och då fastade jag tre ggr i förra veckan!! Tycker inte att jag ätit så mycket i helgen att jag förtjänar detta resultat :) Nåja, jag kör på!
Fastedag imorgon igen. Morötter och chiapudding till brunch. Spenatsoppa till kvällsmat.
Veckans andra fastedag snart till ända. Blev havskräftor till kvällsmat istället för spenatsoppa :)
Ingen fasta idag
väger 68,3 kg vilket är jättebra vikt inför helgen.
Till er som fastar önskar jag en bra dag!
Issen, vilken lyx, älskar havskräftor (och alla andra skaldjur).
Jag kör min andra fastedag denna vecka. I dag blir det bara middag vid 19-tiden då vi tänkte äta stekt torsk med egen räkröra, kokt broccoli och kokta sockerärtor. Allt som allt 496 kcal.
På lördag åker jag och min man på 2 dagars kryssning till Helsinfors. vi tänkte ta en liten minisemester och bara ha det bra. Vi får hoppas att det är bra musik på båten så att vi kan dansa bort lite av det goda vi säkerligen kommer att äta.
Ha det gott alla!