Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Mums !! fil och Special K smakar verkligen gott efter 2 timmars bungypump promenad dagen efter en "2dag" :D
Så ny 2 dag igen.
Försöker att inte äta efter klockan 6 dom andra dagarna. Igår blev det våfflor till kvällsmat men är det våffeldag så är det. Sonen har inte ätit godis sen nyår och jag hakar på det nu. Det fungerar riktigt bra !!!
Motionen fungerar också riktigt bra nu, bara jag kommer förbi den första veckan så blir jag beroende av bungy pump promenader och det är riktigt skönt att ha kommit dit.
Idag blir det Naturdiet pulver shakes och till kvällsmat keso och jordgubbar.
Kaffe med mjölk dricker jag också.
Som dom säger. Frukost, lunch, middag = 3 koppar kaffe !!
Fastedag i går i stället för i dag. Var jättehungrig. Är så himla olika hur hungrig man är tycker jag. Måndag går alltid bäst.
Duktiga ni är som inte äter godis Thyndra
Hur gammal är sonen?
Sonen är 18 så han är inte så liten.
Det är väldigt olika hur hungrig man är, precis som du säger. Idag har gått väldigt bra. Just nu festar jag på kvällsmaten med lättkeso och jordgubbar. Tänk att det finns dert som både är nyttigt och gott
Blir det måndag nästa gång då madde?
Ja det blir fastedag måndag och onsdag nästa vecka Thyndra
Har jättesvårt för keso men jordgubbar är gott!
Synd att du inte gillar keso, för det är helt topp när man tycker om det :D
Imorgon är det dags igen !!!
Måndag morgon och fastedag för mig.
Blir havregrynsgröt för mig någon gång mitt på dan.Hoppas kunna klara mig fint på det hela dagen.
Pepp till alla.
Fastedag här också! Varit ute och sprungit och efter det blev det lite kvarg med 1 finncrisp och ett kokt ägg. Slutade på 141 kcal så det känns bra att ha resten till kvällen och förhoppningsvis något kvar till natten eftersom jag ska jobba.
Pepp till er som fastar
Lite jobbigt ändå idag. Fast festen med keso och jordgubbar klagar jag inte på !!