Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Fastedag och danskurs igår...måndagar funkar bra som fastedag
Tror jag fortsätter med måndgasfastan även om jag tar mig tillbaka till 16:8 ätande igen, vilket jag funderar på. Nu ett Blossompass som får avsluta fastedygnet och sen frukost.....
Skulle fastat i går och det gick bra fram till kvällen då jag blev jättehungrig. Blev ett par skorpor och en kopp te.
Har legat i influensa hela helgen. Börjar känna mig bättre idag, har varit ute en sväng med hunden i blåsten.
Får se om det blir fastedag i morgon eller torsdag, sonen vill hellre ons men jag tycker tors är bättre så man får 2 vanliga dagar i mellan. Men han tränar mån och tors så jag får väl anpassa mig
Hejsan Alla Goa och Glada 5:2 are :D
Idag så börjar jag också igen !! Heja Heja !!
Keso och apelsin har det blivit än så länge idag, och så kaffe med mjölk i. Mer kaffe kommer det att bli också. Och kanske två påsar naturdiet.
VälkommenThyndra!
Här är det fastedag i dag också, har ätit chiapudding sen blir det nog tonfisksallad till kvällen.
Har varit ute och gått med hunden 1 timme sen fick jag lite extra energi av solen så vi passade på att springa 1/2 timme efter det
Men det var jobbigt kan jag säga. Har bara sprungit en gång innan i år. Men nu hoppas jag att jag kan komma igång. Alltid lättare när det är lite sol och värme.
Tack Madde65 !!
Mina bungy pump stavar och mina hundar har också fått röra på sig idag.
Men jag hade verkligen glömt hur illa naturdiet drinkarna smakade. Jag får hitta på något annat sen. Har bara en påse kvar nu och den ska jag kunna trycka i mig nån dag i alla fall :D
Välkommen tillbaka Thyndra
Tack Tack Paloma
Känner mig riktigt inspirerad 
Fastedag här igen, har alltid ätit mina 500 kcal men undrar om det är okej att bara äta ca 250kcal på en fastedag?
Du kan säkert äta 0 också. Jag tror i alla fall inte att det är någon fara om man är fullt frisk för övrigt. Det är ju inte varje dag. :D
Välkommen Thyndra
Tror också det är ok med bara 250 kcal på fastedagen. Själv fastade jag igår och började äta enligt 16:8 igen, så det blev lunch i form av kesoplättar m. skinka/ost och sen "middag" i form av chiapudding m. mango. Danskurs där emellan.
Nu är tanken att jag ska köra lite styrkeövningar och springa innan mit första mål mat idag...får hoppas jag orkar ...men tanken är ju att träna innan första målet vid 16:8 för bästa resultat så det borde väl funka?!
Funderar även på vad som är bästa att göra först, springa el styrkan?