Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Välkommen tillbaka Thyndra!
Jag har också varit frånvarande ett tag, vet inte varför men helt plötsligt så tappade jag sugen. Är i dag på G med min första fastedag, broccoli och vitlökssoppa Mums!
Den här dagen har jag väntat på :) Äntligen nått min målvikt, 13,5 kg bort
Det är nu det svåra börjar som jag fallit på så många gånger..att hålla vikten.
Funderar hur jag ska lägga upp det.Fasta 1 dag en vecka och 2 dagar nästa vecka? Måste prova mig fram.
Peppp till er alla och ha en fin torsdag :)
Grattis A73, jag började med att fasta en dag i veckan när jag nått min målvikt, men nu har jag lärt mig hur mycket jag kan äta utan att gå upp så mycket över helgen. Ca 0,5-1 kg som jag sedan går ner i veckan. Jag kanske fastar en dag i månaden
Grattis A73
Bra jobbat!
Här är det fastedag i dag och ska ta en löprunda med hunden och efter det blir det lite chiapudding!
Tack paloma och madde65, känner mig fortsatt peppad :)
Trevlig kväll!!
Kommande vecka blir enbart 16:8 för mig...helgen verkar ha gått bra...står still viktmässigt
Verkar det funka lika bra att köra så hela veckan så blir det nog den varianten av fasta istället för 5:2/6:1...för min del!
Förra veckan gick bra, första veckan på länge.
Imorgon så är det pån igen !!!
Ja fastedag i dag här! Har jobbat hela helgen så har inte blivit en massa onyttigt. En fördel med att jobba helg
Det blir det vanliga chiapuddingen till lunch och så får vi se vad det blir för kvällsmat. Kyckling med wokgrönsaker och sjögräsnudlar är aldrig fel.
Pepp!!
Just nu känns det som om jag skulle kunna äta upp en häst. Jag har ju två i hagen, undrar vad dom skulle tycka om att jag satte tänderna i dom. Tur att det inte är så länge kvar före sängdags.
Ha ha det vore något Thyndra
Här är jag också jättehungrig nu men snart ska jag krypa ner i sängen och hoppas att natten går fort så jag får äta frukost snart!