icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

5:2 JANUARI - JUNI 2015

Mycket engagerad
386 inlägg
30 december 2014 20:11

Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.

Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA

• Engagerad
    53 inlägg
    13 februari 2015 16:07

Hej Sigrid86 och Välkommen hit :)

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    13 februari 2015 18:00

Välkommen sigrid86smiley

• Engagerad
    94 inlägg
    15 februari 2015 10:32

Jag är kvar men trodde ingen annan var det efter att jag skrev sist den 5-6/2 hände typ ingentingfrown...fastar i alla fall en dag i veckan oftast måndag. Välkommen Sigrid86smiley kul om det blir lite aktivitet i tråden

• Veteran
    1186 inlägg
    16 februari 2015 09:44

Fastar idag för första gången på 3 veckor,  denna helgen blev det lite för mycket av det goda. Lite ovant känns det, men en dag går så fort och imorgon är en vanlig matdagsmiley

Lycka till alla som fastar idag!

• Nykomling
    3 inlägg
    16 februari 2015 10:14

Hej Alla!

Nu lägger jag ner LCHF, och återgår till 5:2. Det hände inget med vikten, men detta tror jag ska gå bättre. Har provat förut. Idag blir ingen fastedag, för jag är så förkyld. Kurerar mig. smiley

• Engagerad
    94 inlägg
    16 februari 2015 14:20

För min del fick fastedagen vänta tills imorgon då det blev vab idag istället för jobb och jag gillar inte att gå hemma på mina fastedagar. Burit in en pall pellets och förbränt lite kcal i alla fall och äter lite striktare lchf och lagom mängder sen igårsmiley för att bli av med söt och "dåliga kolhydrater" suget efter lite utsvävningar i dagarna 4 !

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    16 februari 2015 17:25

Fastedag Här också👍är så himla frusen idag. Har sovit efter natt jobb så inte ätit något än utan sparat mig till kvällen. Ska steka nötfärs med wokgrönsaker😄 vikten går sakta men säkert neråt. Har som mål att se 5:an på vågen till påsk men vi får väl se.  

Pepp till alla fastare😄

• Engagerad
    94 inlägg
    18 februari 2015 09:14

Fastedag och intensiv jobbdag igår, gick bra trots att jag bär på en förkylning och känner mig lite hängig .

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    18 februari 2015 14:58

Fastedag i dag istället för i morgon. Lite segt med bara 1 dag i mellan men än så länge har det gått bra. Började dagen med chiapudding på vaniljyoghurt och lite hallon. mums! Till kvällen blir det nog kycklingsallad. Sen hoppas jag att jag har några kalorier kvar till natten eftersom jag ska jobba.

Krya på dig Jessand! Här är det också någon förkylning som varken vill bryta ut eller släppa. Har varit halvhängig i 2 veckor och orkar inte med något känns det som.

• Mycket engagerad
    386 inlägg
    18 februari 2015 18:30

Oj, här har det hänt mycket sedan jag var inne senast, då ekade det tomt här. I morgon kör jag min första fastedag för denna vecka. Skulle egentligen gjort det i måndags med då skulle vår dotter åke tillbaka till universitetet efter 4 veckors praktik i närheten. Luften gick helt ur mig när hon hade åkt så jag låg mest bara i soffan och hoppade surfade runt. Har varit och tränat på Curves både tisdag och onsdag på deras nya maskiner. Känner mig riktigt taggad att hålla i träningen igen. Pepp till oss alla. laugh