Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Veckans andra fastedag börjar nå sitt slut. Har absolut inga problem med fastedagarna förutom att det är så tråkigt. Konstigt egentligen eftersom jag ofta bara kastar i mig maten och inte njuter särskilt mycket. Nåja, nu hoppas jag att kroppen är avstressad och svarar på fastan. Annars funderar jag på att prova GI och köpa färdiga rätter så det inte ska kunna bli fel.
Här blev det också fasta i dag. Chiapudding till lunch och tacosoppa till kvällsmat. Har även varit ute och gått 2 långpromenader i solen. Skönt! Nu är det strax sängen och ser fram emot frukosten i morgon!
Imorgon är det dags igen och denna vecka borde jag köra 2 dagar ,då helgen innebär hotellvistelse med massa extra matintag...
Måndag morgon och på`t igen bara.Fastar måndag o onsdag denna vecka.Ska försöka få till träning de andra dagarna.Så skönt när man känner sig lättare och jag känner lust att gå iväg att röra på mig inte bara tvång.
Ha en bra vecka allihopa :)
Fastedag här i dag! Helgen har gått så himla bra. Inte ätit en massa och till och med gått ner lite i vikt sen i fredags
Kan ju bero på att jag har jobbat hela helgen. Men skönt att inte starta veckan med en massa plus!
Nu ska jag äta lite chiapudding på vaniljyoghurt och hallon och till kvällen blir det tonfiskröra med kokt ägg och sallad.
Pepp och ha en bra dag!
Fastedag här i dag! Helgen har gått så himla bra. Inte ätit en massa och till och med gått ner lite i vikt sen i fredags
Kan ju bero på att jag har jobbat hela helgen. Men skönt att inte starta veckan med en massa plus!
Nu ska jag äta lite chiapudding på vaniljyoghurt och hallon och till kvällen blir det tonfiskröra med kokt ägg och sallad.
Pepp och ha en bra dag!
Kul att inte börja veckan med plus madde65, händer inte ofta för egen del men känns väldigt bra när det händer
Fastedag igår som gick hur bra som helst igår, dock pga obehagliga anledningar.När jag kom till jobbet så hade någon kräkits i vår port
( vilket fick mig att må illa) och sen satt jag i möte med en som blev magsjuk....det tog bort alla hungerkänslor den dagen...Och nu hoppas jag innerligt att jag inte blivit smittad då vi ju ska på myshelg till helgen.
Danskurs på kvällen med cha cha och wienervals, kul!
Denna vecka blir det inget fastande utan bara en hel massa möten och åtagande på kvällen. Får sikta in mig på nästa vecka.
Åh vad det låter härligt med danskurs, har försökt hitta här i närheten men har ännu inte hittat något.
Här har solen lyst hela dagen, så underbart, vill ha riktig vår NU. (tålamod, tålamod)
Fastedag i dag😄men börjar känna mig hängig så det är nog så att det är influensa på gång😢maken och ena sonen har legat hela veckan så det vore väl konstigt om jag klara mig!
Nästan fastedag idag....500 + mina löpnings-kcal....känns bra och det har gått bra idag med....men är så törstig nu på kvällen så det får nog bli ett glas citronbubbelvatten till nu innan läggdags
Influensa lät inget kul Madde...krya på dig!