Mycket engagerad
386 inlägg
Jisses vad de tre sista månaderna för 2014 gick fort.
Nu sätter vi nya mål och tar nya tag för 2015. LYCKA TILL ALLA
Fasta idag :) Första denna vecka.Tränat varje dag iallafall eftersom det inte blev en fastedag som vanligt i måndags.
Blir kycklingfile och sallad till lunch.
Ha en bra dag allihopa :)
Fastade igår. Jag följer egentligen inte 5:2, men har många gånger tänkt prova men alltid fallit på mållinjen :) Men igår bestämde jag mej för att åtminstone en dag måste jag klara!
Jag åt ca 19.30 på tisdag kväll, sedan åt jag inget före halv 4 dagen därpå, då det blev en banan och 2 dl lågkalorihallonsoppa. Så här i efterhand så var det kanske inte världens bästa val, bananer är ju energitäta.
Vid 17-tiden blev det 2 st Mjälloms rågtunnbröd med lite smör, och 200 g Knorr gulaschsoppa, och kvällen avslutades vid 20-snåret med 100 g grynost (keso) med 50 g blåbär och till efterrätt en morot.
Nu är det "tio minuter före frukost" och jag är inte ens hungrig.
Kanske blir det några 5:2 dagar till för mej i ett senare skede, men 16:8 passar mej bättre.
Lycka till åt er alla med era mål!
Har smugit igång igen denna vecka med två fastedagar.
Är laddad inför morgondagens fasta.
Fasta idag :) Känns riktigt skönt att vila magen efter en alldeles för god lördag ;)
Fastedag här också, har precis ätit kvällsmat och har några kalorier kvar till natten😄
Veckans första fasta snart avklarad. Känner mig lite hungrig men dagens kalorier är uppätna. Blev chiapudding med hallon, räkor, ägg och några morötter denna dag.
Veckans första fastedag, skulle egentligen haft det i går men jag somnade sent på söndagskvällen och vaknade vid halv fem och kunde inte somna om. Hela gårdagen gick jag omkring i någonslags dimma och frös, tror att jag har något som varken vill bryta ut eller ge sig. I natt har jag sovit kanonskönt så nu är jag på banan igen, Dagens lunch blir tomatsoppa med skalade räkor, mums.
Fastedag igår som gick bra trots att jag var sjuk, hade långdag på jobbet och danskurs på kvällen...Åt två kokta ägg på morgonen, chiapudding m. hallon vid 15-16 tiden, en apelsin vid 18:30 och sen 0,5 proteinbar efter dansen vid 21...
Ja nu har förkylningen brutit ut så nu hoppas jag den går över och försvinner helt så jag blir pigg och kan följa min tänkta träningsplan! Idag är jag ledig och tänker vila mig frisk
läsa bok och måla ,efter det nödvändigaste är gjort här hemma. Blir ev en lågkcal-dag på torsdag nu när jag ej kan träna...runt 800 kcal eller nåt...
Jag gör min första fastedag idag. Förra veckan vart det ingenting, trots att jag skulle börja så storstilat :). Jag tror att jag var lite skraj, skraj för att inte äta.
Hade en riktig besatthet av mat och tankar om att jag inte kommer att överleva om jag gör en fastedag ens för en dag. Idag blev försa dagen och jag har hittills bara ätit 150kcal än! Mycket citronvatten och en rejäl soppa med torsk, lök, morot o en buljong har gjort det superenkelt! Vet att jag är kvällsätare så har planerat efter det så nu blir det älgfärs o grönsaker, o det blev heller inte en sån liten portion heller som jag hade fördomar om! Ja herrregud, det blir nog inte en sån pärs ändå :)