Jag har gått upp 4 kg på min honeymoon ( 9 veckor ) och ska nu ta dessa innan jul. Är någon med och känner sig peppad att ta några kilon till jul så haka på så sporrar vi varandra. Vägdag tänkte jag att vi har på onsdagar och då skriver ni in er vikt här så noterar jag dagsformen. Jag kör PF / periodisk fasta ) och LCHF kost och tränar en hel del och nu j-klar ska jag ta de sista envisa kilon som sitter som berg! Deltagare:Nuvarande vikt: Förra veckans vikt: Målvikt 24/12: Viktförändring: Flodis67.... 61,1kg ............61,5kg...................61kg.............-0,1kg (- 11 kg ) Ilinis..........56,2kg...............56,5kg..................53,5kg..............-0,3kg ( -2,2kg ) Karanna.....61kg............60,6kg....................57,0kg.............+0,4kg (+0.1 kg ) CamillaQ....76kg............76,2kg....................65,0 kg............-0,2kg (-1,7kg) NikkiLee...77,1kg............78,2kg...................70,0kg...............-1,1kg ( -5,6kg) Hemine94..65,7kg.............65,3kg....................58,9 kg..........+0,4 kg (+1,2kg) Ianne........60,2kg.............61,5kg..........................................-1,3kg Neleh........68kg.............67,5kg...................63,5kg..............+0,5kg ( -0,6kg ) Anza..........74kg............73,4kg.....................69,7kg..............-+0,6kg ( -1,4kg) :)..............69,4kg............69,6kg.....................66kg...............-0,2kg (-1,6kg) Zicka.........77,1kg.............77,2kg........................................-0,4 kg (-2,1kg ) Camrut......75,4kg.............77,3kg..........70kg............-1,9 kg(-5,4kg) Madde65....62,6kg...........63kg...............................-0,4kg(-4kg) Afosini.......88,1kg...........98,1kg...............68kg.........-1,0kg(-1,5kg) Lisa69...... 63,5 kg...........65.2 kg............... 59 kg.....-1,7kg(-2,5kg ) Veckans utmaning: 2 minuter planka per dag och 10 burpees per dag! Planka och burpees are the shit!!!!! Veckans matutmaning: Ät så ren mat som möjligt, undvik allt som är processat och allt som är halvfabrikat. Undvik socker och vetemjöl och känn efter hur kroppen mår. Drick en grön smoothies om dagen, använd er av spenat, broccoli, banan, kiwi, brysselkål, gurka m.m mums! Månadens utmaning! Tänk på att handla ekologiskt när du är i affären! Carpe Diem!
Veteran
1732 inlägg
Härligt jobbat CamillaQ!!!
Detsamma Flodis!! Du är grym!
Med en PT klarar man vad som helst och utan fixar jag inget, ha ha ha! Nu kämpar vi och försöker få in så mycket vardagsmotion som möjligt!!!
Eiricha; jobbig läge för dig:( det är alltid svårt att säga nej till personer man tycker om. hoppas att det ska gå bra för dig i alla fall. Kände igen mig i din presentation. Det där att det går bra ett tag med att banta sen faller man för söt suget:( så himla jobbigt att man inte ska ha karaktär. Flodis67; tack för att du delar med dig av alla goda recept. Du jobbar verkligen på i träningen.
Hej, som ny här har jag inte riktigt koll på läget. Ska man rapportera in vikt någon speciell dag kanske? 69,8 i så fall idag.
Hej alla nya! Gå gärna bakåt och läs inläggen, finns massor av pepp, recept och hälsonyttigt. Vi väger oss på onsdagar och skriver in vikten här så noterar jag dagsformen högst upp i detta forum. Veckoutmaningarna kommer också högst upp på måndagar. E@a, kämpa på och du får säga nej när du tycker det blir för mycket. Jag tror att det är svårast när man har några enstaka kilon kvar, då kan man lätt tappa motivationen men här ska vi verkligen kämpa tillsammans och peppa varandra så vi inte ger upp utan nu ska vi nå vår målvikt! Kom igen tjejer!!!! Peppkram från Cypern!
Vad skönt E@a att du känner att du fixar detta!!! :-) Vad glad jag blir för din skull!!! Peppkram!
Får jag vara med i utmaningen/gruppen? Ett svar skulle vara tacksamt.
74,7 mål 69,7
Välkommen Esme, gå gärna in och läs gamla inlägg =)