Mycket engagerad
205 inlägg
Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?
ja den gör ju det, man hakar upp sig helt på den och ser sig blind. Men ska försöka bita ihop tills på söndag, så hoppas de hänt något trots att jag inte stirrar mig blind på den :D
Jag har inte vågat ställa mig på vågen förrän idag. Har inte direkt känt mig smalare. Alls. Snarare en aning större. Men ändå på ett mer muskulöst sätt. Och ja. Ett kilo minus sedan nyår. Hyfsat sketet ju. Men då har jag heller inte ätit så minimalt som jag hade tänkt. Dessutom styrketränat tungt och hårt så jag vill tro att det är några gram muskler under all hud som har växt en aning också. Känns så iaf. Har blivit starkare på alla plan. Så jag gläds åt det! Men nu blir det cardio. Körde BodyCombat + Spinning idag = 110 min. Imorgon vankas 55 min spinning åter. Men en kompis vill ha mig med på spinningpasset som är direkt efter då hon inte kan mitt planerade, men då min favoritinstruktör håller i det första - så funderar jag på att köra ett dubbelt spinningpass!? 110 minuter spinning vore väl något!? Det om något borde ge kroppen en skjuts. Med intag på max 2000kcal.
Gör ni rätt i om de blir för mycket press. Allt ska ju inte cirkulera runt mat, de ska ju inte bli en besatthet precis. Jag är ju tävlingsmänniska och behöver den pressen men förstår också er som har de tvärt om. De kan faktiskt bli för mycket av de goda ibland. Men hoppas verkligen de går bra för er
Förstår inte själv riktigt vad som händer, nu är det -6,2kg sedan nyår! Och jag känner mig fortfarande lika motiverad som då jag startade! Jag har aldrig tidigare tappat så här lätt i vikt. Antar att det tar tvärstopp när som helst! Det har nästan gått för fort, känner inte längre igen min kropp, men jag är glad! Superglad! Pepp och kämpa på till alla er andra!
TheJan: kommer nog gå bra i utlandet ska du se, kanske skönt att inte ha någon kontroll också, att du kan få en mer förnuftig inställning om inte allt kretsar kring mat totoolah: kul de går bra för dig, men 6 kg sen nyår är inte onormalt snabbt ju :) Så oroa dig inte för de
Här går det riktigt bra, har kommit igång igen med ordentlig träning och maten flyter på. Ska snart väga mig igen, håller mig borta från vågen och litar till spegelbilden istället...
points: låter klokt att lita mer på spegeln :) Jag är helt beroende av vågen :/
Hihi, man blir ju det! Därför som jag försöker undvika den... ;)
hehe jag kommer snart slippa min så då blir de ändring, kommer väl klättra på väggarna första dagarna :D
Hej! Har varit utanför matdagboken några veckor av nån underlig anledning men nu är jag tillbaka! Med samma mål men med lite mindre tid att klara det på (men det ska gå)! Hur står det till med er? Visst är det skönt med lite vår i luften, blir riktigt taggad på långpromenader när jag inte fryser hela tiden. =)