Mycket engagerad
205 inlägg
Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?
mitt mål är att innan sommaren väga mella 55-60 kg min utgångs vikt 1 januari va 74 kg och har redan gått ner 2 kg :) Heja Heja alla :) vi ska klara våra måla allihopa :)
TheJan, tänk inte att de är förbjudet, tänk varje gång innan du äter att "du får ta de här men du behöver inte" Kan hjälpa lite mer, förbjuden frukt är ju alltid godast, samtidigt som när du tänker till före vänjer bort impulsen att bara ta :) Det kommer gå tokbra, börjar du träna sen så känner man sig ju mer peppad att äta normalt också eftersom kroppen själv säger det. Soppan: mjölkprodukter så som ost läste jag faktiskt kunde gynna viktminskning då det binder fetter eller nått sånt och gör så fetterna kommer ur kroppen. Läste nån artikel om en kille som älskade mjölk, ost och allt sånt och gjorde ett test, åt nyttig mat under en tid utan allt som hade med de att göra och sen en tid samma mat men med mjölkprodukter och han gick ner med när han fick i sig mjölkprodukter har du målvikt i juni så har vi samma målvikt med samma månad :) daytoday: Det ska du klara, när jag fick nog så vägde jag också 74 kg, nere på 66,5 nu sist jag kollade, ska ner till 55 minst. Väger nu 66,5 sist jag kollade. Allt går bara man vill :)
jo de gör ju de och är riktigt taggad :)
va gör du för att gå ner?
SKSKSK: Låter mycket gott :) här nlev de 75 g kotlett och lite isbergssallad
Japp, att bli halvt vältränad! (Jag är realistiskt, nästan;))
Åh vad fina ni är allihopa! Idag har jag dragits med huvudvärk o illamående - på väg att bli sjuk eller sockerabstinens? Brukar inte vara så känslig när jag sockeravgiftar... Lunch på jobbet blev kotlett med kantarellsås o en liten potatis, middag rostad fibertoast med cream cheese och rostbiff med grönsaker. Gott gott!
6points: Låter fantastiskt gott! Hur många kalorier? Hoppas du mår bättre snart!
Kotlett med kantarellsås o en potatis = ca 350 kcal. Toast med rostbiff, cream cheese och grönsaker = ca 400 kcal. Håller med SKSKSK, det ska vara gott att leva ;)
Viknedgång och 11 km promenad har dagen bjudit på! Ont i fötterna nu, men det var härligt att komma iväg på en rejäl långrunda!