icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Beach 2012 ?

Mycket engagerad
205 inlägg
23 december 2011 21:45

Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?

• På gång
    39 inlägg
    8 januari 2012 12:39

Lavali: förstår vad du menar... gick ner motsvarande vikt som jag ska gå ner nu igen (fast då mer från 70+-53 och nu 66 - 58) och mina bröst försvann helt. =/ Har C nu men räknar med B- (om man kan säga så) vid 58. Brösten försvinner först... Men jag är hellre vältränad och sund med en bra vikt och sen kanske med konstgjorda bröst för att få tillbaka min älskade C kupa. Men utan kan också funka. Vill vara vältränad och smal igen! Konstbröst känns absolut som ett alternativ. (sen ska man ju ha råd också men det är en annan fråga haha =)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 12:56

AouraM : Kul att du också gjort en viktresa innan. känns ensamt oftast att man är där igen. Visst är de så, har redan börjat märka att dom krymper, att man sörjer de känns lite konstigt. Men som du säger, en vältränad hälsosam kropp känns viktigare än att se ut som man gör nu med bröst. Sjukt dyrt är de ju, men blir nog verkligen ett par sådana, vissa har lån för skola andra har lån för bröst :D dom ser ju sällan skillnad nu för tiden också då de görs så naturliga så känns ju bara ännu bättre.

• På gång
    39 inlägg
    8 januari 2012 13:18

Lavali: precis, boobsen får komma i andra hand. =) Operation får bli när jag pluggat klart, då kommer jag förhoppningsvis ha råd med det (trots lån) ifall jag prioriterar lite. Man måste ju inte ha den dyraste bilen ex, en bra fungerande bil funkar ju fint etc. =)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 14:50

AuoraM: Ja många bra kliniker har ju avbetalning så man slipper ta hela smällen på en gång också. Nått jag nog verkligen inte kommer kunna, här har jag inte ens bil så sliper ju mycket utgifter där också. Precis, allt handlar ju om prioritering :) TheJan, ja jag tror också de gör mer skillnad beroende på vikt nedgång, 5 kg gör ingen skillnad på mig heller men dessa 15 kg kommer synas rätt rejält tyvärr. En kompis har också DD, hjälpte henne med BH en gång men shit vad svårt de är, jag hittar bara sånna puttinuttgull barn Bhar som gör en spysjuk medan hon hittade bara platta tråkig tantbh. tycker dom kan göra de lite jämnare än så för sina kunder

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 15:22

jasså, då ska jag tipsa henne om det :) Tycker jag vi borde, skulle man nog tjäna bra på :D

• På gång
    39 inlägg
    8 januari 2012 16:04

Jag gillar också Lindex BH:ar, bra kvalitet och snygga trots ett lågt pris. =) H&Ms gillar jag inte lika mycket, har nån som jag köpt bara för att den är snygg men till vardags tycker jag inte de är så bra. (eller rättare sagt de passar inte mig)

• Mycket engagerad
    132 inlägg
    8 januari 2012 19:31

1. Jag hatar att köpa BH just för det ni skriver. E/F blir genast tant-BH utan minsta foder utan bara tunna påsar. Lyfter inte ett jota utan känns som om de drar ner bysten ännu längre ner mot backen. Detta är en av de mest bidragande orsakerna till att jag vill ner i vikt. Tunga och klumpiga bröst. 2. JAG SITTER FORTFARANDE SVETTIG EFTER TVÅ TIMMAR PÅ MITT GYM! En timmes spinning, och en timme med crosstrainer + core (30/30). Helt fantastiskt. Kände mig så stark. Åh. Vill tillbaka, helst omedelbart :-D 3. Har bokat Zumba (+ Spinning och Afropowerdance) till veckan. Någon som testat Zumba? Hur är det? :-)

• På gång
    39 inlägg
    8 januari 2012 20:07

Soppan: Jag vill också testa Zumba. Några kompisar lärde mig lite steg, verkade kul men så gillar jag att dansa så det kanske inte är så konstigt. Jag ska absolut börja med det när gymkortet är inköpt. =)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 22:00

zumba är riktigt kul, jag har noll i koordination också så benen knyter sig totalt men man lär sig snabbt om man kör samma program hela tiden, de går som av bara farten. Dock kände jag att det slutade ge nått väldigt fort tyvärr, de var kul men inte så mycket mer. Så jag satte vikter på fötterna och sen hade jag hantlar och genast så började det ta igen på ansträngningen :)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    9 januari 2012 11:42

duktig du är SKSKSK :) Själv igår var en skitdag. Tog pulverflaskan till frukost så den började normalt. Sen åt jag en vanlig middag tog bara 1/3 dels normal portion (vart konstigt nog mätt) och tänkte de tar man igen sen. Slutade med en ölkorv på kvällen med sin kaloribomb och ingen träning. Slarvade rejält med mat och träning, inget vidare bra. men idag är nya tag, det var igår det :) Redan avverkat en timmes promenad och lite mer promenerande blir det då jag tänkte fota lite när de är sån strålande sol ute.