Mycket engagerad
205 inlägg
Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?
sockermonstret slog klorna i mig, 2 kakor vart det. Men som sagt, hellre 2 än 3 men vilken ångest man har. Ska ut och promenera en timme tänkte jag så borde man ha avverkat dom kakorna. Sen cykla som vanligt ikväll
sant sant, tack så mycket för uppmuntran :) thejan, det var inte illa :) starkt gjort av dig att inte ge upp för ett litet bakslag :)
ojeh jag tjuvkikade (igen idag) vikten 64 kilo, wtf, skitglad. Verkar som kroppen nu kommit in i min nya matintag och börjar ta sig :D
haha kul att läsa de ni skriver för jag är totalt raka motsatsen, äter precis på mm måttet när jag är ensam, tränar lite mer som ensam. Men är det någon man är med så kan jag slarva :D vart så peppad av vågen igår att jag tog 1½ timmes promenad, 20 min cykel extra. Resulterade i att jag i morse vägde 65, men vet det kan hoppa + - 2kg vad jag lärt mig så gråter inte floder för det, den visar ju neråt liksom i det stora hela och det är huvudsaken
Åh, TheJan, tänk på den fantastiska känslan när du ligger under en filt i soffan ikväll, nyduschad och sprudlande av träningsendorfiner och lyckorus över att du faktiskt masade dig iväg!
Bra jobbat theJan! Man ska hata sin tränare, då gör han ett bra jobb. haha skojar bara men gå dit igen vet ja, visa att du menar allvar. Det imponerar på de flesta. Blir så inspirerad av att läsa om er träning, vill ha träningskort nu! Den 25 är det jag som rusar till gymmet.
Jag tänker inte särskilt mycket på att utelämna ex kolhydrater, men precis som du TheJan så tänker jag klart på vart kolhydraterna kommer ifrån. Och så försöker jag äta mycket av grönsaker och protein. Och låta bli förbuden - svårast av allt? ;)
mitt hårdaste träningspass hittills. Dvs bära ett hemmabiosystem upp och ner för 6 trappor gånger de 5 gånger man fick springa, mina vader håller på att ta död på mig. Låter väl inte mycket men den vikten och att jag småsprang mest för träningens skull också gör nog att jag kommer sova gott :D Frossade i godis och lite mindre nyttig mat i lördags, åt dock inte alls så mycket som jag brukar i godisväg och tog lite mindre portioner så ändå väldigt stolt att jag kunde kontrollera mig så bra. Imorgon igen fortsätter pulvret, denna gång blir det allevo istället för naturdiet.
thejan, klart det är okej, hellre det än en stor chokladkaka liksom :)
hur går det för er? Här är man i nått trappsteg igen tror jag, står totalt stilla. Men inget jag oroar mig för så, de går liksom ner i ett brak sen står de tvärstilla ett bra tag sen så brakar de nedför igen. Glad jag lärt mig de nu, alla gånger jag försökt innan så har jag gett upp när de stått stilla, jag har liksom inte tagit mig tid att vänta och se vad som händer om man fortsätter kämpa trots det. Men nu så kämpar man på ändå, tiden går ju så himla snabbt :/