Mycket engagerad
205 inlägg
Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?
Precis så är det för mig oxå Lavali! Och precis som du har jag äntligen lärt mig att bara vänta ut det! Målet för mig är att till sommaren vara mitt smalaste jag på tio år! Dvs att ta mig ner till 62kg! Väger i dagsläget 68 - 69kg. Och som du säger, även om vissa dagar känns sega så susar ju veckorna förbi! Längtar tills sommaren!
Jag hamnar alltid på en platå när jag är nere och guppar på 70-sträcket, bara att tugga på! ;) Men sååå surt!
skönt att man inte är helt ensam om det :) men samtidigt så blir man ibland irriterad på kroppen haha. Kommer också vara de lättaste jag vägt på tror de är 6 eller 7 år när jag nåt min målvikt, så superpeppad men mycket tack vare er också. Till sommaren ska vi vara snyggare än någonsin allihopa :)
vad trist hoppas du kryar på dig. smaken försvinner ju rätt mycket av så inte så tilltalande att käka smaklöst kanske. Försök få i dig lite silverte eller någon soppa
Hur lyder recensionen för ShapeUp då? :-) Själv har jag också varit inaktiv då jag har bott i en icke-internet-berikad lägenhet i snart två veckor. Men skall flytta hem nu på onsdag igen så då räknar jag med att hänga med mer i svängarna åter. Tills dess överäter jag tills jag mår illa och har ångest. Eller det har åtminstone varit så hittills. Men har denna veckan satt upp konkreta mål. MÅSTEN. INTE överstiga 2000 kalorier oavsett hur mycket träning. INTE överstiga 1500 kalorier om jag inte tränar alls. Låter mesigt säkert för många. Men har stegrat upp emot 3000 senaste veckan så jag måste finna en bättre balans. Vikten är stillastående. 65 kilo. Blä. Måste strama tyglarna. Har bestämt mig för att dessutom göra 50 armhävningar idag. Har hittills avklarat 30 stycken utav dem. Tio till innan staden! Sedan är det 55 min afropower PLUS 55 min bodycombat. Heja!
har ni tappat något i vikt den senaste månaden? Gått lite mer än exakt en månad sen tråden skapades så vore kul att se om hur ni kämpat :)
Jag har sedan starten vid nyår tappat 4,4kg! Mkt första veckan (som vanligt), men det tuggar på långsamt och stilla neråt! Jag är nöjd!
Imponerande :) Det är ju tokbra
Jag vägde mig ca 3 veckor efter nyår, då: -2 kg. Har inte vägt mig sedan dess ;)
vad duktiga ni är att inte väga er, jag är rena vågholisten, väger mig 2-3 ggr om dagen ett tag. Men nu har jag inte vägt mig sen igår kväll så försöker hålla mig tills på söndag