icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Beach 2012 ?

Mycket engagerad
205 inlägg
23 december 2011 21:45

Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?

• Mycket engagerad
    132 inlägg
    6 januari 2012 17:35

Härligt jobbat båda TheJan och 6points! Synd att ni båda fått ont i fötterna, kan ju kanske bero på ovana att spänna dem eller ett dåliga skor? Nåja, hoppas det blir bättre för er! :-) För min del blir det ingen träning alls idag. Trots att jag just lyckats äta i mig mina 1400 kalorier. Mätt. Skall iväg till en kompis om en halvtimme. Det vankas fest...... DOCK tänkte jag hålla mig spiknykter och "tråkig". Lär max bli lite chips eller nötter inuti munhålan. Förhoppningsvis en del dans till midnatt dock då vi rör oss ut på krogen ;). Ush. Skyller annars på att gymmet är stängt idag. Dåliga öppettider imorgon också, så får se ifall jag hinner dit efter jobbet (10-17) och har ork i kroppen. Däremot bokat in följande: Söndag: Spinning 65 min Tisdag: Zumba 55 min Torsdag: Afropowerdance 60 min Samt en del styrka tänkte jag klämma in söndag, tisdag och fredag! Ye!

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    6 januari 2012 18:12

afrodans är så jäkla kul. Hade en klasskompis i 4 eller om det var 5an på lågstadiet som hade den kuturen eller hur man ska uttrycka sig, så hon och jag + 2 till gick till ett tomt klassrum och så lärde hon oss dansa :D skitskoj och minns det så himla väl än så man skakar loss ibland hemma. Det börjar suga i benen mina att börja springa, men känner att ryggmusklerna inte är riktigt så starka än. Blir att fortsätta cykla veckan ut sen ska jag på ett extremt lugnt joggingrunda bara för att testa och se vart kroppen är i träning. Sen lite äckelvarning... Jag går ju på pulver nu för att kickstarta, har dock lagt in en middag med låga kcal också mest för att kunna tugga något, men har fått riktigt lös mage. Jag har ju inflammerad tarm men jag tror inte den är boven, inte ensam bov åtminstone. Vet inte om jag ska fortsätta och se om de lugnar sig eller hur man gör

• På gång
    48 inlägg
    7 januari 2012 11:02

Härligt Soppan, heja! Lavali: Eftersom du bara dricker har kroppen ingen fast mat som "binder", därför du blir lös i magen. Även om det är fiber i shakes finns det inget ordentligt att binda så länge man bara går på flytande föda. FYI ;)

• Veteran
    2381 inlägg
    7 januari 2012 11:24

Vad härligt mkt ni tränar, det gillar jag :D

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    7 januari 2012 18:51

6points: aaa men att jag inte tänkte så långt, tur ni finns och gör en smartare, tusen tack :) TheJan, gudars vad duktig du är, kämpa på så är du snart i mål :) ___________ Jo jag funderade lite, ska vi ha något gemensamt datum varje månad där de (som vill såklart) visa före-efter bilder och skriva upp vad de uppnått under månaden? (vikt - cm)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    7 januari 2012 20:34

haha sexigt värre de måste vara :D

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    7 januari 2012 22:48

TheJan, känn ingen panik över det, mat ska aldrig ge ångest. Ta igen det imorgon istället, ta en extra promenad eller lite längre gympa eller vad det nu är du gör. känn dig stolt över den mat du inte åt, dvs potatisarna och såsen istället för att ånga den maten du åt. Positivt tänkande är mer belönade :)

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 00:21

Hejja hejja, ta kortrollen :) Jag slant in på godis idag, tog 7 st Bilar, kompenserade det med 20 min extra cykel. detta tankesätt känns så himla bra och man vet att här inne om man skulle må apa så finns de någon som ger en hand och drar upp en, bara den tanken får en att bli glad

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 01:08

jag var nästan glad där ett tag är jag öppnade luckan och tänkte "amen så bra, bara äckligt godis.... DAMN bilar" :D Varför ens öppna skåpet egentligen.. Sån ond liten rakare som viskar saker till en, "ät mer, lite till, åh så gott ta en du" mötte jag nog första gången som 15 åring hos min kompis, fattade inte vad hon snackade, trodde ärligt talat hon blivit knäpp. Några år senare satt skiten på min axel och viskade

• Mycket engagerad
    205 inlägg
    8 januari 2012 01:40

Jag måste erkänna, jag kommer sakna denna utfyllnad som finns i min BH just nu. Har alltid haft väldigt små 70A, men nu har man 80B och känner sig riktigt kvinnlig på ett sett man inte gjort förut. Att nått sånt gör sån stor skillnad kommer nog i framtiden ge mig en konstgjord utfyllnad om jag återgår till mina ärtor, enda plusset med extravikt att de ger extra precis överallt