Mycket engagerad
205 inlägg
Tänkte det är dags för att kolla på sommarens utmaning nu i de kallaste vintern. Vore kul att vara flera som kan peppa varann även om vi alla har olika mål men med det gemensamma att nå sommaren som ett nytt jag :) Fler som har ett mål att nå nu i vår/sommar?
Kul att hitta nån i samma sitta. Blir lite extra "tävling" då. Mest mot mig själv så klart men man vill ju inte lata till sig om ni andra är duktiga =) Min sambo har inget att säga till om men å andra sidan han har varit med från att jag vägt 55 till att jag vägt 70 utan att verka se nån skillnad så det kvittar nog. Hur han nu inte kunnat lägga märke till det. Fast han är i och för sig ganska disträ. =)
SKSKSK då är vi tre som har ungefär samma tempo och mål. Kul! =)
kickstartat med naturdiet, för att bli av med de värsta suget och annat slagg och skit man samlar på sig. Tvivlar på att jag får i mig 5 påsar om dagen dock, de var mättande och superäckligt. Men efter träningen kommer det bli en proteindrink som nog kompenserar den ena åtminstone. Kör detta 1 vecka till en början med, sen lägger till normal middag andra veckan. Räknar med ca 600kcal om dagen, ska försöka träna bort det dubbla, ska bli intressant att se månadens vikt sen.
Jag hakar gärna på här om jag får? Vill under 70 och stanna där först och främst, satsar på 68 kg i slutet av april. Vägde 72 förra veckan.
fler som hettsäter, har sådana perioder också, tillsammans med svältpersioder. Inte den bästa kombinationen för kroppen när man hoppar upp och ner i matrassioner
nä dessa svältperioder är helt slumpmässigt och har ingen koppling till mitt hettsätande. Jag bara en dag vaknar upp totalt aptitlös, behöver inte vara efter att svullat allt som finns i hemmet. Helt random och olika för varje gång. jag vet ju vad det grundar i så de är ju en fördel jag har över det dock. Det som gör de mer frustrerande, man har så liten makt över sitt eget huvud ibland, brukar klara mig en vecka med ren vilja att äta bra etc sen är man tillbaka. Men hoppas med denna grupp att man känner sig mer peppad att fortsätta kämpa på
Ja samma, det ska verkligen gå, sommaren kommer ju med stormsteg och innan dess ska vi alla ha en vacker kropp, bra självideal och bättre självkänsla :) Roten till en bra fortsatt hälsa :)
Vågen går nedåt... Jäkla tjuvvägningar! ;) Motivationen är kvar! Tredje dagen som brukar vara värst är än så länge lättast! Har gjort bra val och tackat nej till erbjudet godis. Heja!
vad duktig du är :) Att tacka nej är ju riktigt starkt av dig
Mina mål: 2 Februari - 63 kilo 1 Mars - 60 kilo 12 April - 55 kilo JUST NU: 65 kilo (-1 kilo) Insett att målet är för nära beräknat. Skjuter det förmodligen till åtminstone maj eller början på juni. Men än kan det få stå som en morot och locka mig att pressa mig hårdare nu i början. Heja! Jag har två laster i matväg. Två ynka livsmedel som garanterat gör denna viktnedgång svårare. Dessa är jordnötssmör och ost. Samt nötter. Av alla dess slag. Huvudet tänker att det är hyfsat nyttiga nyttiga livsmedel. Men de mängderna som sväljs ner för strupen vissa dagar är illa. Jag blir aldrig behagad. Vill ha mer! I övrigt så går träningen bra. Spinner på minst 2ggr/vecka. Styrketränar ungefär 2ggr också, plus enklare men tunga övningar för rygg/rumpa/mage som utförs efter spinningen. Så det känns bra. Det bästa är att jag inte alls har blivit sjuk eller trött, trots en kickstart. Allting känns tvärtom ljuvligt! :) - Hoppas allting går bra för er alla! Det här med hetsätningar känns ju tyvärr så enkelt när man ligger på underskott eller förbjuder sig själv från vissa livsmedel. Suger växer! Lycka till. Verkligen. Vi stöttar alla! <3