icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4098 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4098 inlägg
    26 april 2016 18:38

Jag blev både blöt och kall under min 31 minuters promenad före bilen...i snöoväder 😧👎🌨☂ sen har vi gått mera med goda vänner.

Totalt har jag rört mig i 6306 steg, 3,48 km, 94 min och förbrukat 230 kcal. Topp 👏😆

• Veteran
    1682 inlägg
    27 april 2016 08:03

Vikten rör sig inte alls

• Veteran
    2322 inlägg
    28 april 2016 09:54

blev  gymmet  50 min  i  går .

• Veteran
    4098 inlägg
    28 april 2016 12:42

Rogann då måste du kanske ändra på nåt 😧 Analysera kalorier in och ut t.ex. 

Vilka medlemsinställningar har du ?  Aktivitetsnivå t.ex. Ligger den för högt får du mer kalorier i budget o.s.v. 

Jag låg på lätt aktivitet under viktnedgången -500 kal/dag för viktnedgång. Sedan målgången och ökad motion,  ligger jag på medelaktivitet och noll kaloriavdtag/dag.

Kan jag hjälpa dig ...så hojta till 👍

• Engagerad
    74 inlägg
    28 april 2016 14:41

När jag kom hem efter ridturen idag stod stegräknaren på drygt 10 000 steg, jag hade tänkt ta av mig den men glömde....Ridning är ju motion ocksåi och för sig, men jag har tänkt gå minst 8000 steg/dag utöver det, så det blir promenad senare i kväll.

• Veteran
    4098 inlägg
    28 april 2016 15:58

Topp👏👍

• Veteran
    1682 inlägg
    28 april 2016 16:29

Bella Har det funkat med mailen från mej

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    28 april 2016 17:56

Pilates i 75 minuter och en promenad på 30 minuter i regnet sen dammsög jag och tvättade golv men det räknar jag inte in. Är så glad jag slapp stressa idag.

• Veteran
    4098 inlägg
    28 april 2016 21:04

Bra där myskatt 👏👍

• Veteran
    4098 inlägg
    28 april 2016 21:05

Exakt 30 min promenad före middagen. Det blev t.o.r brevlådan.