icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4098 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4098 inlägg
    25 juni 2016 16:54

Idag blev det en aktiv promenad runt boendet. Därutöver går jag en del 

Hittills 86 minuter...så min halvtimma / dag är i hamn.

Nöjd att få till det , dessa dagar.👍

• Veteran
    1186 inlägg
    26 juni 2016 00:00

Det blev många steg idag också, 135 minuter och över 13 000 steg idag igensmiley

• Veteran
    4098 inlägg
    26 juni 2016 19:12

Och här blev det bara 2781 steg, 120 min av packning, lyft och sträck på boendet när vi tömt rummet efter svärmor. Imorgon blir det städning både högt och lågt...hemma och borta.👍

• Veteran
    4098 inlägg
    27 juni 2016 20:16

Yes...äntligen blev det bra  MK. 👍

Först dammsög jag mitt eget hem noggrannt i 45 min. Sen storstädade vi boendet efter svärmor. Det tog oss 2,5 tim.

Totalt 195 minuter av rörelse denna dag. Nöjd 👍

Då registrerade jag inte en promenad t.o.r till grannen.

• Veteran
    1186 inlägg
    27 juni 2016 20:42

Gårdagens aktivitet blev 91 minuter, dagens blev något längre. Jag har både gått en kortare runda bort till svärdottern och shoppat, sammanlagt har jag varit på benen i ca 4 timmar bara på shoppingrundan. Jag räknar 180 minuter idagsmiley.

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    27 juni 2016 21:07

50 minuters intesiv cykling idag yes

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    28 juni 2016 18:42

Cykling 50 minuter i normal takt i dag.

• Utmärkt medlem
    603 inlägg
    28 juni 2016 18:45

Fotvandring på Skåneleden i sex timmar. 😄

• Veteran
    1186 inlägg
    28 juni 2016 21:35

Två rundor idag, en med lilla hunden på förmiddagen och en med mannen på kvällen. Sammanlagt 123 minutersmiley

• Veteran
    4098 inlägg
    28 juni 2016 21:46

Spring emellan husen och tvättmaskinen. Hängt och tagit ner tvätt...så jag har varit igång i 139 minuter. Nöjd 👍