Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.
Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.
Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....
Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12
Vill DU hänga med mig ?
1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.
2. Inrapportering hit av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad
Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.
3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)
4. Vinst = Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....
med möjlighet till hela 12 st / deltagare.
OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Utförd utmaning / månad = 🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tim./mån: 13,5 15,5 14,5 15,5. 15,0 15,5 15,0 15,5. 15,5 15,0. 15,5 15,0 2,0
Deltagare Dec. Jan. Febr. Mar. Apr. Maj Juni. Juli Aug. Sept. Okt. Nov . Dec.
Bella50 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
babs2. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Tita. 🌹 🌹 🌹 🌹. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
aregnisw 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Roosan 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
pralin 🌹
krissan2 🌹 🌹
biggan1e. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Meltem 🌹 🌹
Rogann 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
paloma 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Lovis 🌹 🌹
Amiechan
Michelly
Promenerade till och från stora mataffären med "Rolle". Det blev 90 minuter. Tyvärr blev det 900 kal för mycket i ätväg. Men det var skönt att orka gå så länge även om jag behöver stöd..
Kalorier in och ut...jämnar ofta ut sig. 👏👍
Dottern och jag gick 1timma runt tjärnet plus t.o.r grannen senare.
Totalt 88 aktiva minuter. Då har jag inte tagit med morgonens städning av både kök och badrum...
Dagens aktivitet blev 90 minuter
Nu blir det nog inte så många timmar att registrera för denna månad för det har varit lite dåligt med träningen men nästa vecka börjar pilates igen och då hoppas jag komma igång lite innan min ledighet för då har vi bestämt att vi ska springa på stranden R o jag
om vi nu orkar. Men jag ska skicka in min motion idag när jag kommer hem eller i morgon så hoppas jag att mina timmar är ok.
har försökt gått 2gånger 15 varje dag.Har nästan lyckats=840 ca.
Aregnisw...det räcker till . Du registrerar ju inte allt du gör. 👍
Idag den sista dagen blev det i alla fall 120 minuters motion först cykel och sedan promenad och inte minst städning men den registrerar jag inte. Så nu blir det att räkna ihop mitt resultat så skriver jag det här redan idag Bella i morgon ska jag iväg så då hinner jag inte sitta o räkna.
Månadens resultat för min aktivitet är 3707 minuter, och det blir 61 timmar och 47 minuter
.
Det flesta dagar har jag gått två rundor, och på Sweden Rock, dotterns flytt från hennes lägenhet och förra fredagen när jag packade husvagnen blev det extra många steg/tid.
Sammaställning av tid, steg, kalorier och km kommer imorgon.
Oj där ligger man i lä rejält du paloma. Duktigt av dig.
Av 30 dagar i juni så har jag inte varit aktiv mer än 16 av dessa så det blev inte mer än 15 tim och 45 minuter, sen har inte jag räknat in allt jag gjort här hemma eller gått i butiker m m enbart cykling och promnad samt pilates. Så jag är rätt nöjd ändå. Har ju varit iväg flera helger i rad och inte räknat in dessa promenader i skärgården eller i Linköping heller.......