icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4097 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    1186 inlägg
    6 juli 2016 19:55

Dagens aktivitet: 11 412 steg, 104 minuter, 7,9 km och minus 354 kaloriersmiley

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    7 juli 2016 07:35

Skriver in min Pilates redan nu i förväg på 75 minuter eftersom jag inte kommer vara hemma förrän sent ikväll troligen.

• Veteran
    4097 inlägg
    7 juli 2016 23:19

Idag har det inte blivit mer än 3391 steg på " hemmaplan" ...men oj vad mycket olika vi fått gjort. Värt allt. Jag anser mig ha klarat min halvtimma iaf. 👍 Noterar detta.

• Veteran
    2322 inlägg
    8 juli 2016 10:31

jag  pinnar  på  min  ca 15 gånger  två så  visst  har  jag  fått de  att  funka skapligt . men uten  stavr  går  de inte. Skulle   nog  behövt  en  rullator ?? ja  vi  får   se  vad  tiden  säger.

• Veteran
    1186 inlägg
    8 juli 2016 10:36

Gårdagens motion och aktivitet: 13 807 steg, 131 minuter, 9,66 km och -392 kaloriersmiley

• Veteran
    4097 inlägg
    8 juli 2016 19:25

Min halvtimma räddad idag oxå. 👍

Har varit frissa hela fm...nöjd " kund" 👍

Lagat och ätit grillmat ...nöjd fjällfru 👍

Gått till grannens växthus och vattnat där 👍

Vattnat hos mig själv de krukor som inte vår Herre kommer åt . 👍

• Veteran
    1186 inlägg
    8 juli 2016 23:59

Dagens aktivitet: 12 218 steg, 117 minuter, 8,55 km, -337 kaloriersmiley

• Veteran
    4097 inlägg
    9 juli 2016 20:25

Jag glömde min egen stegräknare...registrerar efter makens mobil 10 000 steg i form av cykel i 2,15 tim ( 135 minuter och minst 1 mil. ) plus promenad i 60 min.

nu är rumpan inte go'...😬

• Veteran
    1186 inlägg
    10 juli 2016 08:30

Gårdagens aktivitet, 10 460 steg , 109 minuter, 7,33 km, 279 kaloriersmiley

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    10 juli 2016 10:01

Gårdagens aktivitet var ju att cykla ca 100 minuter till min dotter och tillbaka jag tog en liten omväg så det blev lite längre gillar inte att cykla genom skogen.