Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.
Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.
Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....
Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12
Vill DU hänga med mig ?
1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.
2. Inrapportering hit av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad
Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.
3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)
4. Vinst = Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....
med möjlighet till hela 12 st / deltagare.
OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Utförd utmaning / månad = 🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tim./mån: 13,5 15,5 14,5 15,5. 15,0 15,5 15,0 15,5. 15,5 15,0. 15,5 15,0 2,0
Deltagare Dec. Jan. Febr. Mar. Apr. Maj Juni. Juli Aug. Sept. Okt. Nov . Dec.
Bella50 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
babs2. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Tita. 🌹 🌹 🌹 🌹. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
aregnisw 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Roosan 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
pralin 🌹
krissan2 🌹 🌹
biggan1e. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Meltem 🌹 🌹
Rogann 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
paloma 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Lovis 🌹 🌹
Amiechan
Michelly
Du jobbar på bra oxå...grattis Tita 👍
Tack Bella!
Det är extra roligt nu med ICA klassikern det blir varierat och tidsbundet så jag måste......!!!
Kom precis från min cykelrunda på 10 km och totalt minuter blev idag 153 känner mig nöjd.😅
Idag blev det gå-före-bilen, på stan och senare vid kvällsutflykten. totalt 102 minuter. nöjd
Gräsklippning...mestadels med trimmer. 135 minuter blev det Nöjd 😆👍
jag har gått för mycket när jag var borta så min fot har pajat. Så nu får jag fundera på att hur gör jag nu. Men får väl ta gymmet så jag ine anstränger foten.
Det var trist. 😧 Du kanske kan simma eller cykla istället. Det belastar inte foten.
Krya på dig 👍
Minst 175 minuter av storstäd. Dammsugit högt och lågt, skakat mattor, torkat golven, dammat, skurat duschkabinen rejält. Nöjd 👍
har vilat foten lite men den är mest svullen under tramdyna under stortå.Kan var artrosen som är där med nu.Men jag får försöka få till nåt endå.Du cyklart har jag inte gjort på 7 år så de måste kollas om jag får till de.Annars som sagt blir de gymmet. uten att gå på gåbandet. ja vi får se vad jag hittar på. Tar söndagen först nu.
Inte mycket till motion idag...bara det vanliga " springet" speciellt när man ska få gäster. 30 min noteras iaf.👍
Nu är jag tillbaka ordentligt efter min förkylning, idag har jag gått 121 minuter, 11 675 steg, 8,2 km och -295 kalorier
.
Dom andra dagarna har jag rört på mig mellan 28-81 minuter.