Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.
Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.
Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....
Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12
Vill DU hänga med mig ?
1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.
2. Inrapportering hit av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad
Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.
3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)
4. Vinst = Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....
med möjlighet till hela 12 st / deltagare.
OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Utförd utmaning / månad = 🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tim./mån: 13,5 15,5 14,5 15,5. 15,0 15,5 15,0 15,5. 15,5 15,0. 15,5 15,0 2,0
Deltagare Dec. Jan. Febr. Mar. Apr. Maj Juni. Juli Aug. Sept. Okt. Nov . Dec.
Bella50 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
babs2. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Tita. 🌹 🌹 🌹 🌹. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
aregnisw 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Roosan 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
pralin 🌹
krissan2 🌹 🌹
biggan1e. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Meltem 🌹 🌹
Rogann 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
paloma 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Lovis 🌹 🌹
Amiechan
Michelly
Känner mig så negativ! Ont i en höft och låter bli att promenera, så nu är det nästan bara vattenträning som gäller och så lite gym.
ja de är så jobbigt när man har ont lika här med "babs2" jag har ju problem att gå, Tanken var gå till gymmet, men de ska bli i augusti. Men jag år lite iaf fast de gör ont. Få göra de man kan ha en bra torsdag alla
Allt är bättre än inget pralin...och det är inte så " bara" babs2 👍
Detta är inte en tävling så hoppas det inte stressar er , hur vi redovisar....mest för vår egen skull.
Meningen är ju att vi ska hålla oss igång minst 30 min / dag. Pepp 👏💐
Jag behöver bli lite stressad eller påpetad! Idag tog sambon faktiskt initiativ till en promenad. Jag hade råkat nämna att sjukgymnasten förelog att jag skulle ta rullatorn för att klara ryggen och höften och TJOSAN vad det var härligt. Gick c:a 1,5 km på 30 min UNDERBART!
Dagens aktivitet: 9034 steg, 90 minuter, 6,3 km
.
Min stegräknare säger 130 min, 4800 steg och 2,64 km. Då har jag gått här hemma, på stan och hoppade av och gick hem sista biten när vi varit ute. Nöjd 👍
Mitt övergripande mål är att klara månadens utmaning...och det går numera lätt.👏
3 vattenpass: Aqua Classic ute 45 min sen Pilates och AiCHI inne 30 min vardera, sen gick bussen ifrån mig, så jag fick gå till stan c:a 1,5 km
Härligt babs2 😆👍
Stegräknaren säger 103 altiva minuter...4343 steg , 2,39 km, då jag bl.a gått emellan 4 olika gravar och satt blioomor. Gått mellan huset och husbilen ( packat och städat inför...) vattnat och dragit slangen runt hela tomten. Nöjd.👍
har varit lite mer rrörlig några dagar går md stavar lite bättre stöd så jag försöker kämpa på. Märker när jag drar matvagn känns de bättre så rullator kanske är tänka på. Men jag försöker se framåt endå.