icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4097 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4097 inlägg
    18 juli 2016 22:35

Idag blev det upplagring av ved i 105 minuter och trädgårdsarbete i 190 minuter. 

Jag har grävt, plockat stenar, planterat och burit. Nöjd👏👍

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    19 juli 2016 10:45

kom nyss hem från en 65 minuters svettig promenad men skönt ändå nu var det ett tag sedan jo vi gick en promenad i lördags o den ska jag nog också registrera för det blev nog ca 40 minuter yes

• Veteran
    1682 inlägg
    19 juli 2016 12:37

God Fortsättning på er alla här på tråden

• Veteran
    1186 inlägg
    19 juli 2016 16:15

Tack detsamma Rogannsmiley

• Veteran
    4097 inlägg
    19 juli 2016 20:55

Idag fick jag ihop 275 aktiva minuter , 4497 steg och 2,48 km har jag gått på min egen tomt. Inte illa.

Det är ändå mer än dubbelt så mycket kvar att gräva och rensa bort...men kommer tid,  kommer råd.. Nöjd med detta t.v.👍

• Veteran
    1186 inlägg
    19 juli 2016 21:08

Min aktivitet idag: 10 761 steg, 108 minuter, 7,5 kmsmiley

• Veteran
    2322 inlägg
    20 juli 2016 08:49

min  blev ine  mycket  har  en  krånglade  fot. Får  se  vd  som  blir annars blir  de  besöka  vc  

• Veteran
    4097 inlägg
    20 juli 2016 21:33

Krya på dig pralin 😧👍

• Veteran
    4097 inlägg
    20 juli 2016 21:35

260 aktiva minuter med spade, kratta och muskelkraft. " Bara" 4796 steg....nöjd 👍

• Veteran
    1186 inlägg
    20 juli 2016 22:07

Dagens aktivitet: 10 493 steg, 109 minuter och 7,3 km. Egentligen har jag varit på benen minst 8 timmar om inte mer idag. Jag har städat, tvättat, sprungit mellan husvagnen och huset, handlat, gått hundrunda och dammsugat hela husetsmiley