icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4096 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Utmärkt medlem
    555 inlägg
    28 juli 2016 09:18

Registrerar min tid och jag klarade Juli med nöd o näppe o det beroende på all cykling som jag inte registrerat så det blir i alla fall 15.5 timmar denna månad. Nu sticker jag iväg och får väl se vad som händer utmed stranden joggning har jag tänkt mig men det blir ju vad man får se det registrerar jag i så fall i efterhand har ju anteckningsblock med mig. Ha en god fortsättning på Juli alla duktiga här yessmiley

• Veteran
    4096 inlägg
    28 juli 2016 22:52

Jag gick före bilen i 22 min innan maken kom. Sen har jag fått ihop lite på kyrkogården och på köpcentret. Totalt 6428 steg, 3,54 km, 121 minuter. Nöjd 👍

• Veteran
    2322 inlägg
    29 juli 2016 10:07

du  verkar   må  så  bra  just  nu. ta  hand  om  de.

• Veteran
    1186 inlägg
    29 juli 2016 15:48

Gårdagens aktivitet: 14 199 steg, 9,93 km, 133 minuter och minus 434 kaloriersmiley

• Veteran
    4096 inlägg
    29 juli 2016 21:24

Just idag kunde jag mått bättre pralin...men fick iaf ihop 60 minuters dammsugning, ute på altan och inne. Högt ,lågt  och under överallt. Många olika rörelser alltså.

På em var jag hos grannen och hämtade 3 skottkärror med sågspån och flis från hans takbyte. Detta lägger jag på mina rabatter när jag gjort höstfint sen. Det tog mig 75 min. Nöjd 👍

• Veteran
    1186 inlägg
    29 juli 2016 23:46

Dagens aktivitet: 16 583 steg,  11,6 km,  158 minuter och -545 kaloriersmiley

• Veteran
    8086 inlägg
    30 juli 2016 10:24

54 min rullatorpromenad. Svetten forsar som vanligt, men pulsen är lite lägre. Dock en annan tripp än igår.

Nu dags för besök på återvinningen.

• Veteran
    4096 inlägg
    30 juli 2016 17:05

54 minuter här oxå...då jag gick bortåt vägen , i sakta mak idag. Nöjd för imorse kom jag knappt upp ur sängen alls. 👍

• Veteran
    1186 inlägg
    31 juli 2016 00:14

Jag traskar på, och lördagens aktivitet blev 14 330 steg, 10,03 km, 138 minuter och minus 489 kaloriersmiley

• Veteran
    4096 inlägg
    31 juli 2016 06:59

Buketten växer för varje månad och en till har strax passerat. 😬

Sommaren har hittills gått fort, tycker jag.😧